וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטור ואלדס: "לאף אחד במנצ'סטר יונייטד לא היה אכפת אם היה קורה לי משהו"

השוער הספרדי, שהושאל לסטנדרד ליאז', לא שוכח את התקופה הקשה באנגליה: "הרגשתי לבד. אם הייתי בולע את הלשון, אף אחד לא היה שם לב". באנגליה מדווחים שמנצ'סטר יונייטד פנתה לנציגיו של מאוריסיו פוצ'טינו

one

בווידאו: ה-1:1 בין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי

אחרי תקופה קשה במנצ'סטר יונייטד, שכללה תקופה בקבוצת המילואים ובילוי ממושך ביציע, השוער הספרדי, ויקטור ואלדס בן ה-34, הושאל לקבוצה חדשה - סטנדרד ליאז' הבלגית - בשורותיה כבר הספיק לרשום שתי הופעות ליגה. אך למרות שפתח בפרק חדש בקריירה, ואלדס לא שוכח את התקופה הקשה בעיר מנצ'סטר. "הרגשתי לבד. גם אם היה קורה לי משהו, גם אם הייתי מקבל מכה, בולע את הלשון ומאבד את ההכרה - לאף אחד במועדון לא היה אכפת".

בנושא אחר, רשימת המועמדים לתפקיד הנחשק - מאמן מנצ'סטר יונייטד - הולכת וגדלה. פרסם עיתון "הסאן" האנגלי, שהשדים האדומים החלו בשיחות עם נציגיו של מאמן טוטנהאם, מאוריסיו פוצ'טינו, בנוגע לעונה הבאה.

המאמן הארגנטינאי מוליך את טוטנהאם לעונה נפלאה, כשרגע התרנגולים נמצאים במקום השני בליגה האנגלית עם 48 נקודות (כמו ליריבה הגדולה ארסנל) - מרחק של חמש נקודות מלסטר סיטי המוליכה.

בדיווח נטען שבמנצ'סטר יונייטד מאמינים שלשחקנים יהיה נוח יותר עם פוצ'טינו מאשר עם ז'וזה מוריני, שגם כן נמצא ברשימת המועמדים להחליף את המאמן ההולנדי המושמץ, לואי ואן חאל. הבעיה היא מבחינת השדים האדומים שלארגנטינאי חוזה בקבוצה הלונדונית עד 2019, ואם ישוחרר, צפויה טוטנהאם לדרוש לא פחות מ-20 מיליון ליש"ט עבורו.

מאמן טוטנהאם, מאוריסיו פוצ'טינו. GettyImages
בדרך לאולד טראפורד? פוצ'טינו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully