וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה נוספת לריאל מדריד: גארת' בייל לא מחלים, ייעדר מהצ'מפיונס

הוולשי מתקשה להתאושש מהפציעה, צפוי להחמיץ את רומא. התקשורת במדריד מצליפה ברונאלדו על מספריו החלשים: "העונה הכי גרועה שלו". וגם: נחשף החוזה של דה חאה עם הבלאנקוס

one

בשורה מאכזבת לריאל מדריד: קשר הקבוצה גארת' בייל צפוי להחמיץ כמעט בוודאות את המשחק הראשון מול רומא במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות ביום רביעי הבא (17 בפברואר). בספרד מדווחים כי יש עיכוב בהחלמה של הוולשי, שנפצע ב-17 בינואר ואמור היה להיעדר שבועיים או שלושה, ועל אף שאמור היה לקבל בסוף השבוע דקות משחק על מנת להיות מוכן למפגש מול האיטלקים, הוא עדיין מקבל טיפולי פיזיותרפיה. לפני הפציעה בייל היה בכושר מצוין, בעונתו הטובה ביותר בקבוצה (13 שערים ו-11 בישולים ב-17 משחקים).

גארת' בייל ריאל מדריד עם כריסטיאנו רונאלדו. Denis Doyle, GettyImages
ממשיכים לחכות. בייל/GettyImages, Denis Doyle

הליגה הסינית ממשיכה לנסות לפתות את כוכבי הכדורגל העולמי בחוזי עתק. הבוקר (שלישי) מדווחים ב'אל מונדו דפורטיבו' הקטלאני כי אחת מקבוצות הליגה, טרם ברור איזו, הגיעה לדני אלבס הצעה לשלוש שנים עם שכר עונתי המוערך בכ-12 מיליון יורו. על אף העובדה שלא הוגשה עדיין הצעה רשמית עבור המגן הימני הוותיק, בסין משוכנעים שיצליחו לשכנע את הברזילאי להצטרף עד תום חלון ההעברות בסוף החודש.

על פי הדיווח, אלבס לא מרוצה ממעמדו אצל לואיס אנריקה וכועס על הקבוצה, שלא הגנה במספר מקרים בהם הותקף על ידי התקשורת בשבועות האחרונים. הוא אמנם חתום עד 2017, אך עשוי לבקש להשתחרר מחוזהו לטובת הסכומים הגדולים שמחכים לו במזרח. במקביל, מדווח ב'ספורט' כי ברצלונה עדיין לא אמרה נואש בנוגע לאפשרות להחתים חיזוק נוסף להגנה. שני המועמדים הבולטים הם מרקיניוס ואמריק לאפורט. בברצלונה נחושים להפוך את השניים לשחקני ברצלונה לשנים רבות ולהפוך אותם לפיקה ופויול החדשים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דני אלבס, ברצלונה. GettyImages
יתפתה לכסף הגדול? דני אלבס/GettyImages

בינתיים, בריאל מדריד ממשיכים להתייחס בחשדנות לכריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי קיבל אמש את פרס מלך השערים של ספרד בפעם השלישית בקריירה, אבל מיד אחר כך טען ש"אישאר בריאל עוד שנתיים, ואחר כך נראה מה הלאה". בבירת ספרד עדיין מנסים להבין מה יהיה יעדו הבא, ומסמנים את ה-MLS כאופציה. עם או בלי קשר, ב'אס' פרסמו כתבה לא מחמיאה שסוקרת את הנתונים של רונאלדו העונה.

על פי בדיקת העיתון, רונאלדו כבש ב-48 אחוז בלבד מהמשחקים בהם שותף העונה, המאזן הגרוע ביותר שלו מאז הצטרף לריאל מדריד. בעונת 2010/11, שהייתה העונה הכי פחות פרודוקטיבית שלו עד העונה הנוכחית, הוא כבש ב-51.8 אחוז מהמשחקים. בכל שאר העונות כבש בלמעלה מ-60 אחוז מהמשחקים. כמו כן, מצוין בכתבה כי "התרומה של רונאלדו כבר לא קריטית עבור הקבוצה, בניגוד לעבר אפשר גם בלעדיו". בסך הכל, ריאל איבדה 10 נקודות במשחקים בהם רונאלדו לא כבש בשנה האחרונה. בשנים קודמות, המשחקים בהם רונאלדו לא כבש התרגמו ישירות לאיבוד נקודות.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. AP
מאכזב. רונאלדו/AP

עוד בריאל:

* פרטי החוזה של דויד דה חאה בריאל מדריד, חוזה שכמובן לא נחתם בסופו של דבר בגלל איחור בהעברת מסמכים ממנצ'סטר יונייטד, נחשף, ועל פיו מתברר שהשוער הספרדי אמור היה להרוויח בברנבאו 11.8 מיליון יורו לעונה. "בילד" הגרמני מפרסם שסעיף השחרור של טוני קרוס מריאל מדריד הוא 300 מילין יורו. "ספורט" הקטלאני מדווח שנשיא הקבוצה פלורנטינו פרס רצה לפטר בשנה שעברה את זינאדין זידאן מאימון קבוצת המילואים, ושנה לאחר מכן מינה אותו למאמן הקבוצה הבכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully