וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בגביע האנגלי: ווסטהאם וליברפול נאבקות על מקום בשמינית הגמר

אחרי ה-0:0 במשחק הראשון יאבקו השתיים על הזכות לפגוש את בלקבורן בשלב הבא (21:45, ספורט 2). קוטיניו ואוריגי עשויים להיות בסגל, סטארידג' יקבל דקות? ביליץ': "חייבים ללמוד מהטעויות שעשינו"

one

בידיעה שבאליפות הן כככל הנראה כבר לא יזכו העונה, ווסטהאם וליברפול ייפגשו מחר (שלישי, 21:45, ספורט 2) למשחק חוזר במסגרת הסיבוב הרביעי בגביע האנגלי אחרי שנפרדו ב-0:0 במשחק הראשון.

ליברפול נמצאת בתקופה רעה מאוד בליגה, אחרי שרשמה ניצחון בודד בששת משחקיה האחרונים. הרדז לא נראים טוב, אך למזלם במחזור הבא יפגשו את אסטון וילה החלשה, במטרה לצאת לדרך חדשה. עוד לפני כן, יקוו יורגן קלופ ושחקניו לחלוף על פני המשוכה העיקשת באפטון פארק כדי להגיע למפגש מול בלקבורן בשמינית הגמר. ליברפול תחסר את דיאן לוברן וג'ו אלן, כשפיליפ קוטיניו ודיבוק אוריגי עשויים לחזור מפציעותיהם ולהיכלל בסגל. דניאל סטארידג', שנכלל בסגל למשחק האחרון מול סנדרלנד אך לא שותף, עשוי לקבל דקות.

מנגד, הפטישים הפסידו במחזור הליגה האחרון לסאות'המפטון, הפסד שהכעיס את מאמנם סלובאן ביליץ': "עשינו הרבה טעויות במשחק הזה. נצטרך ללמוד מהן כי רק כך נוכל לנצח את ליברפול".

דניאל סטארידג' ליברפול חוגג שער. GettyImages
יקבל דקות? סטארידג'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully