וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים ב-2012: "הפועל תל אביב זה המועדון הכי טוב בארץ עם הקהל הכי טוב"

אחרי שהגדיר בתום הדרבי את האדומים כ"קבוצה הכי אלימה בישראל", חזרנו לראיונות עם בן חיים ב-2012: "תמיד פנטזתי על מעבר להפועל תל אביב, זו זכות להיות במועדון הכי גדול בארץ". וגם: התמונה עם "פאק מכבי"

מערכת וואלה!

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים הסעיר אתמול (ראשון) את חובבי הכדורגל בתל אביב עם מספר אמירות שנויות במחלוקת בסיום הדרבי (1:1). הקשר/חלוץ אמר בסיום ש"הפועל תל אביב זה המועדון הכי אלים בארץ עם הקהל הכי אלים" וביקר את ההתנהלות של הקבוצה ואוהדיה, כך שזה זמן טוב לחזור כמה שנים לאחור, ולהיזכר בקדנציה שלו במדים האדומים.

ב-6 בדצמבר 2012 הוא התראיין לוואלה! ספורט והתייחס למעבר שלו להפועל תל אביב: "זה משהו שחיכיתי לו ורציתי אותו מאוד. כיף לי פה מאוד. מבחינתי, הפועל תל אביב זה המועדון הכי טוב בארץ עם הקהל הכי טוב והשחקנים הכי טובים. מה שנשאר זה לעשות את העבודה על במגרש ולהביא תארים למועדון". בכתבה סופר על כך שבן חיים כמעט הפסיד את הדרבי מול מכבי, ואמר לצוות הרפואי: "אין סיכוי שאני מפסיד את המשחק הזה. תנו לי זריקה ואני אשחק כמה שאוכל. זה המשחק הכי חשוב לאוהדים ואני לא מתכוון לשבת בצד".

טוטו תמוז עם טל בן חיים שחקני הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בן חיים ב-2012: "תמיד קינאתי בשחקנים של הפועל על כך שיש להם את הזכות להיות חלק מהמועדון הכי גדול בארץ"/ברני ארדוב

בראיון ל"מעריב" ב-17 ביולי 2012 התייחס למעבר להפועל תל אביב: "אתה לא מבין כמה זמן חיכיתי לרגע הזה בו סוף סוף אוכל להגיד, אני טל בן חיים, שחקן הפועל תל אביב. אני מאושר שהצלחנו לסגור את הכול כי היינו בלחץ של זמן בגלל המחנה אימון והכול, וידעתי שאם זה לא ייסגר עכשיו זה לא ייסגר מעולם.

"כבר שבועיים שאני לא ישן דקה. לא הרשיתי לעצמי לעצום את העיניים עד שזה לא ייסגר, והראש הוצף במחשבות ותסריטים. עכשיו סוף סוף אוכל לישון בלילה. אני לא מאוכזב ולא כועס על עמוס למרות שהוא משך את זה יותר מדי".

- כמה זמן אתה כבר מפנטז על הפועל?

"אגלה לך סוד - חמש שנים. מהיום הראשון שלי בבוגרים במכבי פתח תקוה המטרה תמיד היתה הפועל. זה תמיד היה החלום שלי בגלל שהקבוצה הזאת כל כך מיוחדת, ויש סביבה הרבה הילה. תמיד קינאתי בשחקנים של הפועל על כך שיש להם את הזכות להיות חלק מהמועדון הכי גדול בארץ. לפני שנה וחצי-שנתיים כבר ידעתי שזה באמת ריאלי כי היו דיבורים וגישושים, ומאוד התבאסתי כשזה לא קרה בשנה שעברה. אבל עכשיו זה סוף סוף קרה ואני מרגיש שסגרתי מעגל".

- אתה מודע לכך שנוצרה לך תדמית מסוימת של פרובלמט?

"הכול שטויות. אני רחוק מאוד מלהיות טיפוס בעייתי כמו שניסו להציג אותי. ההורים שלי לימדו אותי שלא להקשיב לכל שטות שאומרים לך, אלא להיות שלם עם עצמך. אני אתן את כל כולי להפועל, ואני בטוח שהקהל יאהב אותי ויקבל אותי".

עוד באותו נושא

בן חיים: "הפועל ת"א המועדון הכי אלים בארץ, עם הקהל הכי אלים בארץ"

לכתבה המלאה

וגם: בן חיים בחופשה בתאילנד, עם הכיתוב על היד "פאק מכבי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully