וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: ג'ארד הומאן חתם עד סוף העונה

8.2.2016 / 8:42

אחרי ההפסד לקרית גת, הסנטר האמריקאי (2.08, 32) הצטרף לקבוצה של צביקה שרף, כשמיקל גלאדנס ישלם את המחיר ויעזוב. בעולה החדשה חגגו, טישמן: "זו הייתה מלחמת עולם"

one

מכבי אשדוד/באר טוביה רשמה אמש (ראשון) את הפסדה העשירי העונה ב-19 מחזורים כשהפסידה באשקלון לעולה החדשה מכבי קרית גת 88:84. באשדוד באו בטענות בסיום המשחק לשופטים, כשהם מרגישים שאפשרו לקרית גת לשחק יותר מדי אגרסיבי, מה שגרם לשחקנים שלהם לאבד את השלווה, ולבצע יותר מדי טעויות. מי שלהט באשדוד היה יהונתן שולדבראנד עם 27 נקודות, שיא קריירה ב-8 מ-8 מחוץ לקשת.

בינתיים בקבוצה עשו מאמצים כדי להתחזק, לפני חצי גמר גביע המדינה נגד ראשון לציון בשבוע הבא, והצליחו להחתים את הפורוורד-סנטר האמריקאי ג'ארד הומאן.

הומאן (2.08, 32) לא שיחק מסיום העונה שעברה, אחרי שירד ליגה עם אסקיהיר הטורקית של בראד גרינברג, כשהוא רושם 8.9 נקודות ו-6.7 ריבאונדים למשחק. האמריקאי, בוגר אוניברסיטת איווה סטייט, שיחק בין היתר במארוסי היוונית, ורוצלאב מפולין, ציבונה זאגרב, וירטוס בולוניה, באיירן מינכן וספרטק סנט פטרסבורג. הוא מגיע על חשבונו של מיקל גלאדנס שנמצא בכושר פחות טוב לאחרונה.

ג'רד הומאן במדי באיירן מינכן. GettyImages
לא שיחק כמעט שנה. ג'ארד הומאן/GettyImages

בצד המנצח של המשחק באשקלון חגגו בקרית גת ניצחון שני ברציפות, שישאיר אותם גם בתום המחזור הקרוב מעל הקו האדום. מעל כולם בלט נמרוד טישמן עם שיא קריירה של 20 נקודות, "אנחנו צריכים את הניצחון הזה יותר מאשדוד, נלחמים על החיים שלנו, המטרה היא להשאר בליגה, זו הייתה מלחמת עולם, הם קבוצה מדהימה לא נשברו, אבל השארנו הכל על המגרש", אמר טישמן בסיום המשחק, "עד אמצע העונה היה לי קשה בלי הרבה דקות, אני שמח שנתי נותן לי את ההזדמנות ואני מחזיר לו על המגרש. זה שאנחנו מנצחים זה הכי חשוב".

עוד באותו נושא

84:88 לקרית גת על אשדוד/באר טוביה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully