וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה: "הפועל ת"א הסתגרה בצורה מביכה, היינו צריכים לנצח"

8.2.2016 / 3:21

הקשר המשיך את הקו הכעוס של חברו טל בן חיים ומשוכנע: "סיפור האליפות רחוק מלהיות גמור". אצל הצהובים הוסיפו: "המשחק הוא תעודת עניות להפועל". שלומי אזולאי ייעדר ממשחק הגביע

מערכת וואלה!

אפילו מים חמים לא היו אמש (ראשון) לשחקני מכבי תל אביב במקלחות של בלומפילד לאחר ה-1:1 המאכזב בדרבי מול הפועל תל אביב, והם נאלצו להחליף את מדי המשחק הרטובים ולנסוע במהירות לקרית שלום, כדי להתחמם עם המים, אבל גם כדי לקרר את עצמם מהעצבים.

את כל התסכול מהתיקו הוציאו בקבוצה על היריבה. "המשחק הזה הוא תעודת עניות להפועל תל אביב", המשיך אחד השחקנים את הקו שהתחיל טל בן חיים החלוץ מול המצלמות מיד בסיום, "אם זה מה שיש להפועל למכור, רק איך להרוס ולהפריע, אז הם באמת במצב של מצוקה".

האוטובוס של מכבי היה כבר מונע והנהג התכוון לסגור את הדלתות, לפני שדובר המועדון שלף את דור מיכה כדי שידבר. לאף שחקן במכבי לא היה חשק לדבר על איבוד שתי הנקודות, אבל מיכה, שכבש את השער המצמק, הסכים לספר את אשר על הלב ולא היה רחוק מהדברים שאמר חברו מהאגף השני של ההתקפה: "זו הדרך שהפועל בחרה לשחק. זה היה תלוי בנו היום ואנחנו יכולים לבוא בטענות רק אל עצמנו".

התחושה מהיציע לא הייתה כמו שלכם על הדשא. הפועל תל אביב שיחקה בעיניכם כל כך מכוער ומלוכלך?

"אתם חושבים שלא ואנחנו חושבים שכן. הפועל תל אביב הסתגרה בצורה מביכה, אבל שוב, זו זכותם. אני לא בא עכשיו לבקר אותם. היינו צריכים לנצח אותם. אנחנו קבוצה הרבה יותר טובה ולכן אנחנו יכולים לבוא בטענות רק אל עצמנו".

רק 1:1 למכבי תל אביב מול הפועל בדרבי

בן חיים: "הפועל ת"א זה המועדון הכי אלים עם הקהל הכי אלים"

שחקן מכבי תל אביב, דור מיכה. ברני ארדוב
גם דור מיכה היה נרגז בסיום/ברני ארדוב

מכבי תל אביב לא משחקת טוב באחרונה

"בטדי באמת לא שיחקנו טוב. לא הלך לנו שם כמעט כלום. הערב היה לנו קשה, כי הפועל שיחקה עם עשרה שחקנים על קו ה-16. נתקלנו כבר בקבוצות שמסתגרות, אבל לא בצורה כזו. קשה לפצח בונקר כזה. ניסינו הכול, אבל שום דבר לא הלך".

כבר היו דרבים בהם התקשיתם מאוד, אבל היה איזשהו ניצוץ וידעתם לנצח

"הפועל גנבה גול לא מחויב המציאות כבר בהתחלה. אני חושב שזו הייתה הבעיטה היחידה שלהם לאורך כל המשחק. הגול הזה עזר להם. אין מה לעשות".

אפילו במשחקי גביע המדינה האחרונים לא הייתם טובים

"אני חושב שבראשון לציון שיחקנו יחסית בסדר והגענו להמון מצבים. אנחנו חייבים ללמוד לפצח כאלה בונקרים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקני מכבי תל אביב, עדן בן בסט, דור פרץ. ברני ארדוב
הצהובים לא מסתדרים מול בונקרים/ברני ארדוב

איך תסגרו את הפער מבאר שבע שעומד כרגע על חמש נקודות?

"אנחנו עדיין תלויים בעצמנו. אל תשכחו זאת. יש לנו עוד הרבה נקודות בקופה ויש לנו עוד שני מפגשים מול באר שבע, כך שהדברים עדיין תלויים בנו. אם נשחק יותר טוב ולא נאבד נקודות אז יהיה בסדר".

סיפור האליפות לא הסתיים הערב אחרי התיקו שלכם?

"סיפור האליפות רחוק מלהיות גמור".

באר שבע לא מתסכלת אתכם כשהיא לא מאבדת נקודות?

"באר שבע עושה עונה טובה, אבל אני לא חושב שאנחנו צריכים להסתכל עליה כל הזמן. הפער לא כזה גדול בינינו. אם לא נאבד נקודות סתמיות כמו הערב, אז יהיה טוב".

מפריע לכם לרדוף כל הזמן אחריהם?

"היה עדיף אם היינו משחקים לפניהם אבל זה לא תירוץ שאנחנו יכולים להשתמש בו".

פטר בוס החליף את סלבישה יוקאנוביץ' והחזיר אותך לחיים. עד כמה מתסכל יהיה עבורך באופן אישי לראות את המאמן הזה מפסיד את האליפות הראשונה בעידן המאמנים הזרים של מכבי?

"זה יאכזב אותי מאוד אם לא ניקח אליפות, אבל אני רחוק מלחשוב על זה כרגע. אני רוצה להיות בפוקוס ולהתרכז עד סוף העונה כי אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה גם העונה".

מאמן מכבי תל אביב, פטר בוס, עם עוזרו הנדריק קרוזן. ברני ארדוב
מה דעתו על החיזוק? בוס/ברני ארדוב

בוס עצמו שמר בסיום על הכבוד שלו ושל ג'ורדי קרויף ולא הודה שמכבי תל אביב הייתה צריכה להיערך אחרת לקראת חלון ההעברות הנוכחי. גם שחקני הקבוצה מעידים על כך שאחרי המסע בליגת האלופות ואחרי שהעונה החלה כבר בקיץ, היה מקום להביא למכבי כוח טרי ורענן בכמה עמדות.

בוס אמר: "לא ביקשתי לצרף עוד שחקנים בחלון ההעברות הזה כי אני מעוניין באיכות ולא בכמות". לשאלה האם הוא חושב שאורלנדו סה והאריס מדוניאנין איכותיים מספיק, אמר המאמן: "לפעמים אתה יכול לקבל רק איכות מסוימת".

באשר לתחרות מול באר שבע, מקווים במכבי תל אביב שהתקשורת תמשיך לחגוג את אובדן האליפות של הצהובים. "במצב שלנו כרגע, מתאים לנו שיגידו שבאר שבע כבר זכתה באליפות", אמר אמש אחד השחקנים. "אתם תגידו שהאליפות כבר הוכרעה ואנחנו נעשה את העבודה שלנו".

שלומי אזולאי יחמיץ גם את משחק הגביע הראשון של רבע הגמר מחרתיים מול הפועל כפר סבא. הקשר מתח את השריר בחימום אמש ואחרי שהיה אמור לפתוח, עלה על אזרחי וישב לצפות במשחק מהיציע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully