וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוס הידינק: "מקווה שזומה לא גמר את העונה, נדע יותר אחרי ה-MRI"

בצ'לסי נבהלו מהפציעה של הבלם הצרפתי. הידינק: "עברתי פציעה דומה, נקווה לטוב", על המשחק: "הגבנו מצוין לספיגת השער". לואי ואן חאל: "היינו צריכים לנצח, אסור לאבד ריכוז ככה"

one
קורט זומה שחקן צ'לסי מקבל טיפול לאחר שנפצע. רויטרס
פציעה קשה. קורט זומה/רויטרס

צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד נפרדו היום (ראשון) ב- 1:1 בדרבי המאכזבות הגדולות של הפרמיירליג. דייגו קוסטה איזן את התוצאה עם שער דרמטי בתוספת הזמן, לאחר שבמחצית הראשונה עלו האורחים ליתרון משערו של ג'סי לינגארד, לאחר סיבוב מצוין. למרות המשחק הנהדר, דווקא הפציעה המחרידה של קורט זומה, לאחר שנחת בצורה לא טובה על ברכו, היא מה שנזכור ממנו בסופו של דבר.

"כולם ראו כמה רע זה היה", אמר מאמן צ'לסי, חוס הידינק, בסיום המשחק, "מחר נדע יותר, לאחר בדיקת MRI, אך עברתי פציעה דומה בעצמי וזה כואב. בכל זאת אני לא רופא, נקווה לטוב".

על המשחק עצמו אמר הידינק: "מנצ'סטר יונייטד פתחה טוב מאוד, היא ריווחה את המשחק ואנחנו נלחצנו לאחור. לאט לאט נכנסנו למשחק והתחלנו לצאת למתפרצות. הם כבשו שער יפהפה אך הגבנו אליו מעולה. שני השוערים היו יוצאים מן הכלל".

צ'לסי השוותה הערב שיא של משחקי תיקו רצופים בביתה, עם הרביעי ברציפות, בדיוק כמו בעונת 1987/88, ובכלל לא הפסידה מאז הגעתו של הידינק. "כאשר הגעתי היינו נקודה אחת בלבד מעל הקו האדום", אמר, "כמעט בלתי אפשרי שנסיים ברביעייה הראשונה, אך עוד יש לנו מטרות בגביע ובליגת האלופות".

לואי ואן חאל, מנצ'סטר יונייטד. AP
מאוכזב. ואן חאל/AP

מאמן מנצ'סטר יונייטד, לואי ואן חאל, שניצח את הידינק פעם אחת בלבד בשבעה מפגשים ביניהם בעבר, פספס גם הפעם את הניצחון, ושלא במפתיע יצא מאוכזב: "היינו טובים יותר והיינו צריכים לנצח. צריך לתת את המסירה הנכונה בזמן הנכון, ולא עשינו את זה".

"אני לא מאוכזב מהיכולת, רק מהתוצאה", ואן חאל סיכם, "המטרה שלנו היא לסיים בין שלוש הראשונות, ולשם כך חייבים לנצח משחקים כאלה. הפער הולך וגדל. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד ריכוז ונקודות בצורה כזאת".

ג'סי לינגארד, שכבש את שערו הרביעי העונה, והשני ברצף: "כאשר סופגים כל כך מאוחר, זה מרגיש כמו הפסד, אך עלינו להתקדם למשחק הבא. השתפרנו מאוד, אנחנו נראים טוב כקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully