וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 0:2 לדרמשטאדט על הופנהיים, המבורג וקלן נפרדו בתיקו

שער ובישול לסלובודן ראיקוביץ'. בעקבות הניצחון, התרחקה דרמשטאדט מהתחתית והיא רחוקה כעת חמש נקודות מהקו האדום. הופנהיים, לעומתה, בצרות צרורות והיא עם 14 נקודות בלבד

שחקן דרמשטאדט אייטאק סולו. GettyImages
ניצחון חשוב. דרמשטאדט/GettyImages

שני משחקים נערכו הערב (ראשון) במסגרת המחזור ה-20 בבונדסליגה. דרמשטאדט ניצחה 0:2 בהופנהיים בקרב תחתית חשוב. עוד קודם לכן, המבורג וקלן נפרדו ב-1:1.

הופנהיים - דרמשטאדט 2:0

ניצחון חשוב מאוד לאורחים, שברחו בעקבותיו למרחק חמש נקודות מהקו האדום, בזכות שער ובישול של הקשר הסרבי סלובודן ראיקוביץ'. בדקה ה-33 ניצל ראיקוביץ' ערבוביה ברחבה לאחר כדור קרן, ובישל את הראשון לקפטן הקבוצה, אייטאק סולו, שנגח פנימה את שערו החמישי העונה. חמש דקות לסיום כבש הסרבי את שערו הראשון העונה וקבע את תוצאת המשחק. בעקבות ההפסד שקעה הופנהיים עמוק בתחתית, והיא רחוקה כעת שבע נקודות מחוף מבטחים.

המבורג - קלן 1:1

המארחת המבורג פספסה הזדמנות להצמד לחלקו העליון של הטבלה. דווקא קלן הייתה זו שעלתה ראשונה על לוח התוצאות, בזכות שערו השישי העונה של חלוצה סיימון צולר, בדקה ה-41. שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה הגיע השוויון, מרגליו של ניקולאי מולר, שחגג את הרביעי שלו העונה עם פצצה לחיבורים אחרי חילופי מסירות נאים, ומנע מהמבורג הפסד ליגה רביעי ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully