וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: רפאלוב כבש את שער הניצחון של קלאב ברוז' במשחק העונה

הקשר הישראלי קבע 0:1 מהנקודה הלבנה בדקה ה-59 וסידר לקבוצתו ניצחון חשוב על האלופה גנט. סייף נכנס כמחליף בדקה ה-71, שתי הקבוצות שוות בפסגה. בישול לדמארי בניצחון זלצבורג

שחקן קלאב ברוז', ליאור רפאלוב. GettyImages
שער רביעי העונה בליגה. ליאור רפאלוב/GettyImages

ליאור רפאלוב המשיך את התקופה הטובה שלו כשהכריע הערב (ראשון) את משחק העונה בבלגיה. הקשר הישראלי, שכבש צמד במחזור הקודם ובישל את השער המכריע בגומלין חצי גמר הגביע מול גנט, פתח שוב מול האלופה ובדקה ה-59קבע 0:1 מהנקודה הלבנה עם פנדל מדויק, אחרי עבירה מטופשת ברחבה של נטו על חוסה איסקיירדו.

קני סייף נכנס כמחליף בדקה ה-71 כדי לעזור לאורחת, אבל גנט לא מצאה את השוויון, ואחרי שהודחה על ידי קלאב ברוז' בגביע, הפסידה לה גם בליגה. כעת השתיים שוות בפסגת הליגה הבלגית עם 52 נקודות. רפאלוב, שספג כרטיס צהוב בדקה התשיעית, הוחלף בדקה ה-81 ובמאזנו כעת ארבעה שערי ליגה.

* עומר דמארי פתח בהרכב של רד בול זלצבורג ובישל את השער הראשון בניצחון החוץ 1:2 על אדמירה ואקר. החלוץ הישראלי הכין לוואלון ברישה בדקה ה-50, כשהמארחת איזנה אחרי דקה ואילו דמארי הוחלף בדקה ה-62. ג'ונתן סוריאנו הכריע בדקה ה-74 והחזיר את זלצבורג לפסגת הליגה האוסטרית, עם שתי נקודות יתרון על פני אוסטריה וינה.

* אייל גולסה נכנס כמחליף בדקה ה-63, כשפאוק סלוניקי הפסידה 1:0 בחוץ לאלופה הבלתי מנוצחת אולימפיאקוס, שמוליכה את הליגה היוונית בפער של 19 נקודות. פאוק נותרה במקום הרביעי עם 34, אחרי שנכנעה לשער של עומאר אלעבדלאווי בדקה השמינית.

* ניר ביטון נכנס כמחליף בדקה ה-72, כשסלטיק ניצחה 0:2 בחוץ את איסט קילברייד מהליגה החמישית ועלתה לרבע גמר הגביע הסקוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully