וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן צלחה גם את הקלאסיקו כשניצחה 1:2 במארסיי

זלאטן (2) כבש את ה-21 שלו בליגה ובישל לדי מריה (71) את שער הניצחון, אחרי שקאבלה השווה עבור המארחים עם מבצע אישי נהדר. 34 משחקי ליגה ללא הפסד ו-24 נקודות יתרון בפסגה לאלופה

אנחל די מריה שחקן פריס סן ז'רמן חוגג עם זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
מעל כולם. אנחל די מריה עם זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

פער 24 הנקודות העצום של פריס סן ז'רמן נשמר גם הערב (ראשון), אחרי שהאלופה ניצחה 1:2 את מארסיי בקלאסיקו הצרפתי בסטאד ולודרום ונותרה בלתי מנוצחת מאז חודש מרץ אשתקד. סנט אטיין הביסה 1:4 את בורדו, בעוד ליל וראן סיימו ב-1:1.

מארסיי - פריס סן ז'רמן 2:1

הדהירה של פריס סן ז'רמן לא נעצרה גם באצטדיונה של היריבה המושבעת. הקלאסיקו של צרפת, שפעם היה מפגש יוקרתי והעונה נותר כסתם עוד משחק ליגה, סיפק את הסחורה מבחינת אקשן, אך הסתיים בצורה צפויה. זלאטן איברהימוביץ' העלה את האלופה ליתרון כבר בדקה השנייה, כשהמשיך פנימה כדור רוחב של מקסוול וחגג את שער הליגה ה-21 שלו העונה. זה היה גם שער הקלאסיקו המהיר ביותר מאז לואיס פרננדז ב-1985. אלא שמארסיי לא ויתרה ובדקה ה-25 היה זה רמי קאבלה שהשווה במהלך מרהיב. הקשר דהר ממחצית המגרש שלו, עבר את טיאגו מוטה, הטעה את טיאגו סילבה ובעט כדור מ-20 מטרים בין רגליו של דויד לואיז.

המשחק היה שקול, אבל בדקה ה-71 האיכות של פ.ס.ז' עשתה את ההבדל. זלאטן שמר על הכדור במגרש כשהשוער סטיב מנדנדה יצא עליו, והשאיר לאחור לאנחל די מריה, שהטעה את השומר ובעט שטוח אל הרשת את התשיעי שלו בליגה. פ.ס.ז' עם 34 משחקי ליגה ללא הפסד, תשעה ניצחונות ליגה רצופים וחשוב מכל במקרה הנ"ל: תשעה ניצחונות רצופים בקלאסיקו.

רמי קאבלה שחקן מארסיי חוגג שער. רויטרס
שער סולו מרהיב. רמי קאבלה/רויטרס

בורדו - סנט אטיין 4:1

רביעייה ראשונה העונה לסנט אטיין, שהשוותה את מאזן הנקודות שלה לזה של ניס השלישית בזכות ניצחון במגרש בו אספה נקודה אחת וכלל לא כבשה בשלושת ביקוריה האחרונים. המשחק נפתח בסערה עם נגיחה של ונסן פאז'ו (4) ופריצה מסחררת של הרכש אוסמה טנאנה (7), שהעלו את הירוקים ל-0:2 מהיר. סדריק ימבארה צימק בנגיחה (10), אבל לסנט אטיין היה כוח לבליץ נוסף. אחרי שאלכסנדר סודרלונד החמיץ פנדל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, הוא תיקן עם נגיחה קשתית נפלאה בדקה ה-70 ובישול למחליף נולן רו בדקה ה-74. בורדו מובסת מחזור שני ברציפות.

ליל - ראן 1:1

האורחת כבשה לראשונה אחרי שלושה מחזורים ונמנעה מהפסד ליגה שלישי ברציפות. פרדריק אנטונטי פתח לראשונה עם החלוץ הפורטוגלי אדר בחוד, והמושאל מסוונסי החזיר לו עם שער בכורה בדקה ה-42, אחרי הגבהה מצד ימין של סופיאן בופאל. אנטונטי קיווה לנצח את הקבוצה בה אימן במשך ארבע שנים (2009-2013) אבל עוסמן דמבלה איזן בפנדל בדקה ה-89, אחרי שפול ז'ורז' אנטפ ספק הוכשל ברחבה, וקבע חלוקת נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully