וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות דוח אלקלעי: מכבי תל אביב החליטה להחזיר להתאחדות 22 אלף שקל

7.2.2016 / 12:59

על רקע מסקנות הדוח, שמצא כי חולקו מיליוני שקלים, הצהובים יחזירו את הסכום הקטן שקיבלו ומצפים מיתר הקבוצות לנהוג כמוהם. עו"ד מאירי ופינס זכו בערעור וישתתפו בדיון על המסקנות

ברני ארדוב
מרטין ביין מנכ"ל מכבי תל אביב לאחר נחיתה מהמשחק מול באזל. קובי אליהו
מצפים מיתר הקבוצות לנהוג באופן דומה. ביין/קובי אליהו

מכבי תל אביב מתכוונת להשיב להתאחדות לכדורגל סכום של 22 אלף שקל אותו קיבלה על פי הממצאים של דוח של אופיר אלקלעי, אשר מצא לאחר חקירה מקיפה שביצע כי ההתאחדות העבירה למועדונים מיליוני שקלים לאורך שנים. במכבי תל אביב מצפים שיתר המועדונים ינהגו כמוהם.

החלטת מכבי תל אביב שקיבלה סכום נמוך בהרבה ממה שקיבלו מועדונים אחרים, התבררה במהלך ערעור שהגיש היועץ המשפטי שלה עו"ד מורן מאירי אשר קבל על כך שהיועץ המשפטי של ההתאחדות עו"ד אפרים ברק מנע את השתתפותו בדיון הקרוב של הנהלת ההתאחדות במסקנות הדוח.

עורכי הדין מורן מאירי ועמית פינס, שמייצג את הפועל תל אביב אשר לה בכלל יש חסר של 270 אלף שקל על פי הדוח יוכלו אם כך להשתתף בישיבת הנהלת ההתאחדות לכדורגל אשר תתקיים בקרוב ותעסוק בדוח החקירה של רוח אלקלעי אשר קבע בין היתר כי הועברו לקבוצות שונות סכומים עודפים בסכום כולל של 38.5 מיליון שקל.

הבוקר החליטו דייני בית הדין העליון של ההתאחדות בראשות נשיא בית הדין העליון אורי גורן לקבל את ערעור מאירי ופינס נגד פסיקת היועץ המשפטי של ההתאחדות עו"ד אפריים ברק שפסק כי השתתפות השניים בישיבה לא תתאפשר כמו גם השתתפותם של נציגי כל הקבוצות שקיבלו לפי הדוח סכומים בעודף או בחסר. בנוסף נקבע על ידי היועץ המשפטי כי לא ישתתפו בישיבה בעלי תפקידים שנזכרו בדוח כמי שהיו מעורבים בהעברות הכספים במישרין או בעקיפין ועל כך לא היתה מחלוקת בין מאירי ופינס לבין היועץ המשפטי.

בעקבות קבלת הערעור שלו והעובדה כי ישתתף בדיון הקרוב על מסקנות דוח אלקלעי אמר עוד מורן מאירי: "כל העיכוב הזה היה בזבוז זמן מיותר וחשוב. הגיע הזמן שהיועץ המשפטי יפנה משאביו לגביית הכספים החסרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully