וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "המטרה שלי היא להישאר באנגליה, נהניתי כאן"

המאמן הישראלי התראיין לרשת 'סקיי' וסיפר על שאיפותיו אחרי הפיטורים מצ'רלטון: "זה המדינה שהכי כיף לעבוד בה בעולם. אני מקווה למצוא קבוצה כאן, אבל אף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה"

קצת פחות מארבעה חודשים אחרי שפוטר מצ'רלטון, גיא לוזון עדיין ללא קבוצה. לעת עתה, נראה שהמאמן הישראלי ממתין להצעה מאנגליה. כך לפחות עושה רושם מהראיון שהעניק לוזון היום (ראשון) לרשת 'סקיי' הבריטית. "המטרה שלי היא להישאר באנגליה, כי זה המקום הכי טוב בעולם שאפשר לעבוד בו. המנטליות, האווירה במגרשים, הליגה. זה חוויה שלא תאומן. אני מקווה למצוא קבוצה כאן, אבל אף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה", אמר המאמן.

לוזון ניהל 33 משחקים בצ'רלטון - וניצח בעשרה, לעומת 14 הפסדים ושלוש תוצאות תיקו (30 אחוזי הצלחה), עד שפוטר שאוקטובר 2015. המאמן בן ה-40 החל את דרכו המקצועית במכבי פתח תקוה, הקבוצה המשפחתית, כאשר תחילה עבד כמאמן הנוער ובעונת 2001/02 החליף את אלי אוחנה בקבוצה הבוגרת. הוא הוביל את המלאבסים לזכייה בגביע הטוטו ב-2004, למקום השני בליגה ב-2005 ולהעפלה היסטורית לשלב הבתים של גביע אופ"א ב-2006.

בקיץ 2007 התמנה למאמן הפועל תל אביב והגיע עם הקבוצה לשלב הבתים של גביע אופ"א, אולם התוצאות הרעות בליגה הובילו אותו להתפטר כבר בנובמבר של אותה עונה. הוא חזר לאמן את פתח תקוה, אולם לאחר רצף הפסדים, התפטר גם ממנה לקראת סיום העונה. לאחר מכן הדריך לוזון את בני יהודה במשך שתי עונות, לפני שמונה למאמן נבחרת ישראל הצעירה והוביל אותה ביורו שנערך בארץ ב-2013. לאחר אותו טורניר, עבר לסטנדרד ליאז' ובעזרת פתיחת עונה מצוינת, הוביל את הקבוצה למקום השני. באוקטובר 2014 פוטר לאחר סדרה של תוצאות רעות ובינואר בשנה שעברה, מונה למנג'ר צ'רלטון, קבוצה שנמצאת אף היא תחת שליטתו של רולאן דושטלה, הבעלים של ליאז'.

מאמן צ'רלטון, גיא לוזון. GettyImages
רוצה חוויה מתקנת. גיא לוזון/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • גיא לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully