וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיכה רחבה בליברפול למחאת האוהדים: "צאו מהמועדון, חמדנים מנוולים"

כעשרת אלפים אוהדי ליברפול עזבו את אנפילד בדקה ה-77 במחאה על עליית מחירי הכרטיסים. הקפטן הנדרסון תמך ומחק את הלייק, ג'יימי קראגר הצטלם עם הקהל, המנג'ר לשעבר ביקר, המאמן בטוח: לא בגלל זה פספסנו ניצחון

one

בווידאו: תקציר ה-2:2 של ליברפול מול סנדרלנד

אין קבוצה בלי אוהדים: זה המסר שניסו אוהדי ליברפול להעביר אמש (שבת), ועשו זאת די בהצלחה. אלפים מאוהדי הקבוצה עזבו אתמול בדקה ה-77 את אצטדיון אנפילד בצורה מופגנת במשחק הבית מול סנדרלנד, וזאת כאקט מחאה סימבולי להעלאת מחירי הכרטיסים ל-77 ליש"ט - 111 דולר. ליברפול עוד הוליכה בשלב זה 0:2, אך לאחר מכן ספגה שני שערים ואיבדה שתי נקודות במשחק שהסתיים ב-2:2. ההערכה היא שכעשרת אלפים אוהדים מתוך 44,179 צופים יצאו במחאה.

אוהדי ליברפול עוזבים את אנפילד. רויטרס
עומדים על שלהם. אוהדי ליברפול/רויטרס

לפני המשחק קפטן ליברפול ג'ורדן הנדרסון הביע תמיכה סמלית במחאה האוהדים, כשעשה לייק מחשבון הטוויטר שלו למאמר שמסביר את המהלך, אך לאחר מכן ביטל את הלייק. מנגד, שחקן העבר והפרשן ג'יימי קראגר נראה מחוץ לאצטדיון לפני סיום המשחק והצטלם עם האוהדים המחרימים, שהניפו שלטים נגד ההנהלה וצעקו "מנוולים חמדנים נמאסתם". סרטונים של האוהדים מראים אלפים מתגודדים מחוץ לאנפילד וקוראים "צאו לנו מהמועדון".

ג'ון הנרי וטום וורנר מקבוצת פנוויי, בעלי הקבוצה, לא היו באצטדיון, אבל סביר להניח שהתמונות הגיעו למקום מושבם בארצות הברית. מאמן הקבוצה יורגן קלופ לא היה במשחק אחרי שעבר ניתוח להסרת התוספתן, אבל גם הוא ודאי קיבל דיווחים על האווירה הלא נעימה באנפילד, כשעוד לפני המשחק דגלים אדומים הוחלפו בדגלים שחורים. מי שעמד במוקד המחאה הוא המנכ"ל איאן אייר, לעברו הופנו השלטים "אין כדורגל בלי אוהדים".

אוהד ליברפול, אצטדיון אנפילד. רויטרס
אווירה לא נעימה. אנפילד/רויטרס

"יש לנו את האוהדים אולי הטובים בעולם", אמר המאמן פפ לינדרס, שעמד על הקווים, "אם הם רוצים לצאת בהצהרה, זו זכותם המלאה. כמובן שזה לא השפיע על השחקנים. זה שינה את האווירה באצטדיון, אבל לא הגישה של השחקנים". מנג'ר הקבוצה הקודם רוי אוונס צייץ: "לאוהדי ליברפול יש את הזכות המלאה למחות, הם תמיד עמדו על שלהם. הקבוצה לא הייתה מה שהיא בלעדיהם".

אוהדי ליברפול נוטשים את אצטדיון אנפילד בדקה ה-77. רויטרס
אוהדי ליברפול נוטשים את אצטדיון אנפילד בדקה ה-77/רויטרס

יש לציין כי התוכניות להגדלת אנפילד מ-45,500 צופים ל-59 אלף צופים יצאו לאור ב-2014, והפרויקט שהחל בדצמבר 2014 צפוי להסתיים בקיץ. אוהדי ליברפול זעמו על העובדה שנכנס למועדון סכומי כסף גדולים בעקבות הסכם המיליארדים החדש עם הטלוויזיה. ארסן ונגר העריך בשבוע שעבר שהכסף שנכנס מההסכם יושקע ברכש וקניית שחקנים, ולא בהורדת מחירי הכרטיסים.

אוהדי ליברפול נוטשים את אנפילד במחאה על עליית מחירי הכרטיסים. Clive Brunskill, GettyImages
אוהדי ליברפול נוטשים את אנפילד במחאה על עליית מחירי הכרטיסים/GettyImages, Clive Brunskill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully