וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה מתלהבת ממרשיץ', חסן אבו זייד התאכזב מהאוהדים

הכתומים החמיאו לקשר הרכש הקרואטי שהציג משחק טוב, אבו זייד זכה לקריאות בוז מחלק מהאוהדים כשנכנס, ומיהר לעזוב את המגרש בסיום הניצחון על כפר סבא. למרות המקום השישי, בקבוצה מעריכים: "יהיה קשה מאוד להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון"

one

בני יהודה החלה אתמול (שבת) להריח אוויר פסגות, כשלראשונה מזה זמן רב היא מטפסת למקום השישי ופתאום היא מרגישה שהיא יכולה להעז לפנטז על מקום בפלייאוף העליון. הכתומים השיגו ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים, הפעם 1:2 בחוץ על הפועל כפר סבא, והם רחוקים תשע נקודות מהקו האדום.

למרות המיקום הטוב, בבני יהודה מבינים שרצף המשחקים שמחכה להם יחד עם שני משחקי הגביע נגד מכבי חיפה עלולים להקשות על המשימה לסיים בין שש הראשונות. הכתומים יארחו במחזור הבא את בני סכנין, לאחר מכן יתארחו אצל המוליכה הפועל באר שבע, ובהמשך יחכו להם משחקים קשים מול מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל רעננה.

שחקני בני יהודה חוגגים. מגד גוזני
"יהיה קשה מאוד לעלות לפלייאוף"/מגד גוזני

"אם היה רצף קל יותר, אפשר היה לדבר על מקום בפלייאוף העליון בצורה יותר ריאלי, אבל כרגע הטבלה צפופה מאוד והמקום שבו אנחנו נמצאים לא אומר כלום. יהיה קשה מאוד לעלות לפלייאוף", אמר גורם במועדון. "אנחנו צריכים להמשיך לאגור כמה שיותר נקודות כי המטרה עדיין היא להישאר בליגה. מעבר לזה, כל השאר זה בונוס".

בני יהודה הציגה משחק טוב יחסית, כשניתן היה להבחין בפוטנציאל הגדול שיש ברכש אנטוניו מרשיץ' שהצליח לסחוב את הכתומים להתקפות מסוכנות. "הוא היה מצוין, הרווחנו שחקן מעולה", אמרו עליו במועדון. גם ההגנה תפקדה בצורה טובה, ודן מורי ואיציק עזוז ששיתפו פעולה כבלמים יצרו שקט מאחור. חסן אבו זייד, הרכש הטרי, ערך את הופעת הבכורה שלו בהרכב, אבל זכה לקריאות בוז מחלק מהקהל ברגע שנכנס. הקשר קיווה לקבלת פנים חמה יותר, ובסיום נמנע מללכת לאוהדים ולהודות להם כמו יתר חבריו, ובקבוצה מקווים שהיחס אליו ישתפר בהמשך.

הקשר סתיו פיניש אמר בסיום המשחק: "אני מאוד מקווה שהפנים שלנו לפלייאוף העליון. היה פה משחק לא פשוט, זה ממש לא מבטיח לנו את הפלייאוף העליון, ואם ננצח במשחק הבא, אולי בכל זאת נוכל להסתכל על זה. היה מאוד לא פשוט לשחק ככה, בקושי הצלחנו לתת מסירות. גם בתנאים האלה זה מראה שהניצחון הזה חשוב ונותן לנו ביטחון להמשך. גם כשלא הצגנו כדורגל טוב וניצחנו, זה משהו שמראה על קבוצה חזקה. זה היה חשוב לביטחון שלנו ועובדה שבשני המשחקים האחרונים שיחקנו כדורגל טוב". לקראת המשחק נגד מכבי חיפה בגביע אמר הקשר: "אנחנו צריכים להמשיך עם הביטחון והמשמעת הטקטית שלנו לעמוד כמו שצריך ואם נעשה את זה, אני מאמין שנשיג תוצאה טובה".

עוד באותו נושא

מזרחי: "אפשר להגיע לפלייאוף העליון", מימר: "לא אוהב להיות פראייר"

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully