וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי: "אפשר להגיע לפלייאוף העליון", מימר: "לא אוהב להיות פראייר"

6.2.2016 / 20:15

מאמן הפועל כפר סבא, שהפסיד לראשונה: "חילוף השוערים השפיע, היה חסר לנו גרוש ללירה", מאמן המנצחת, שנמצאת כבר במקום השישי: "לפנינו סדרת משחקים קשה, אפשר עוד להשתפר"

one
מאמן הפועל כפר סבא, שרון מימר. מגד גוזני
"נעשה הכול שלא להגרר לתחתית". מימר/מגד גוזני

המשחק בין הפועל כפר סבא לבני יהודה הפגיש שתי קבוצות במומנטום חיובי. המארחת הגיעה לאחר תקופה מצויינת מאז הגעתו של המאמן שרון מימר, כולל מעבר של שני שלבים בגביע ושלושה משחקים ללא הפסד בליגה, כאשר הגנת הקבוצה מתייצבת וסופגת שני שערים בלבד בשישה משחקים. מנגד, בני יהודה נראית לא רע לאחרונה ולוטשת עיניה לעבר הפלייאוף העליון. לאחר 90 דקות של כדורגל תחת גשם שוטף הכתומים הם שיצאו מרוצים וחזרו הביתה עם שלוש נקודות לאחר שניצחו 1:2. הפועל כפר סבא איבדה את שוערה, אוהד כהן, שנפצע והוחלף בדקה ה- 38, ומיד לאחר מכן ספגה שני שערים תוך חמש דקות, מרגלו של אמיר עגייב וראשו של דן מורי. במחצית השנייה הבקיע דודו ביטון, בבכורה שלו עבור מימר, שער מצמק, אך זה לא הספיק.

"קצת עצוב כי אני לא אוהב להיות פראייר ואני לא אוהב פראיירים", ציין מימר. "ספגנו לקראת סוף המחצית הראשונה משני מצבים נייחים, זה משהו שעבדנו עליו וזה לא מתאים לנו. חילופי השוערים זה גם משהו שהשפיע, בן רהב נכנס קצת קר ואם הוא היה קצת יותר חם הוא היה לוקח את הכדורים האלה. במחצית השנייה שיחקנו טוב, הבקענו וחסר גרוש ללירה.

על המשך המאבקים עד לסיום העונה הסדירה: "מבחינתי כל קרב עומד בפני עצמו. אנחנו משחקים רק כדי לקחת נקודות. לא התעסקנו בפלייאוף העליון כמו שאחרים התעסקו. תמיד אני מסתכל למטה. אנחנו יודעים שאנחנו יכולים להימשך לשם ונעשה הכול שלא להיגרר לשם".

על המאבק מול מכבי תל אביב בגביע: "תמיד יש סיכוי, גם אם הוא פחות מחמישים אחוז. נעשה את המקסימום. אנחנו בכל שבוע מוכיחים שאנחנו קבוצה לא פראיירית ונעשה את זה גם מול מכבי".

על הקושי להתמודד עם תנאי מזג האוויר והמגרש שהיה רווי בשלוליות: "במחצית הראשונה המגרש עוד היה בסדר. עשינו הרבה מהלכים יפים של כדורגל והגענו הרבה לאיזור ה-16. במחצית השנייה כבר היה קשה, ולמרות זאת הצלחנו להגיע לכמה מצבים טובים. נצטרך להתמודד עם מזג האוויר הזה".

מאמן בני יהודה, יוסי מזרחי. מגד גוזני
"חבל שארבייטמן בחר בקבוצה אחרת". מזרחי/מגד גוזני

יוסי מזרחי, מאמן בני יהודה, אמר מנגד: "זה מסוג המשחקים שקשה מאוד להניע בהם כדור, צריך מלחמה ואופי וזה מה שהבאנו למשחק הזה. יש לנו שלושה ימים עד המשחק נגד מכבי חיפה, ומה שטוב נגד כפר סבא לא בהכרח יתאים במשחק הבא. אם נמשיך ככה, אולי נגיע לפלייאוף העליון, אבל יש לפנינו סדרת משחקים קשה. שיחקנו היום עם סוג שחקנים שמתאים למשחק הזה, אבל אנחנו יכולים להשתפר הרבה מבחינת איכות הכדורגל. מבחינת המלחמה, עשינו מלחמה טובה. משחק כזה מוכרע במצבים סטטיים ובעיטות מרחוק, אני שמח שזה הצליח.

על העובדה שלא הצליח להביא את שלומי ארבייטמן: "רצינו אותו מאוד, דיברנו איתו, ההנהלה עשתה את כל המאמצים להביא אותו וחבל מאוד שהוא בחר בקבוצה אחרת".
על המשחק נגד מכבי חיפה בגביע: "מכבי חיפה זה מועדון גדול עם מסורת גדולה ושחקנים יוצאים מן הכלל, אבל אנחנו צריכים להאמין בעצמנו כי אם לא נעשה את זה, לא נעשה כלום. צריך לדעת איך משחקים משחקים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully