וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס בבני הרצליה: "השופטים מפחדים מהקהל ולא שומרים על השחקנים"

7.2.2016 / 7:00

בקבוצה מהשרון זעמו על שריקות גורליות ב-90:89 להפועל תל אביב, שבאחת מהן הופל אמאדי אנג'איי בצורה גסה ללא שריקה לעבירה בלתי ספורטיבית. במועדון גיבו את הסנטר שהשתולל בסיום: "כמה מאוהדי הפועל נהמו כלפי השחקנים שלנו". זיו: "לקבל פיצוץ אחרי פיצוץ זה לא כיף"

one

בווידאו: הפועל תל אביב מנצחת 89:90 לבני הרצליה

כעס גדול מאוד בבני הרצליה אחרי ההפסד אמש (שבת) 90:89 להפועל תל אביב בדרייב אין לאחר הארכה. בקבוצה באו בטענות קשות לשלישיית השופטים גילי כהן, פיני רימון ועופר מנהיים, שלטענת שחקנים ואנשים מתוך ומסביבת המועדון השפיעו על תוצאת המשחק לטובת האדומים. בהרצליה מתייחסים לשלוש החלטות במהלך ההארכה שהשפיעו על המשחק - הראשונה עבירה קשה שבוצעה על אמאדי אנג'איי שנשרקה כעבירה רגילה ולא בלתי ספורטיבית, השנייה אי הליכה אוטומטית למוניטור כדי לבדוק האם כדור קריטי, שמונה שניות לסיום, באמת הגיע להפועל תל אביב, והשלישית אי השריקה לעבירה על דני רובין במהלך האחרון.

"מקווים שבמנהלת הליגה, באיגוד הכדורסל ובאיגוד השופטים יקחו את הוידאו של המשחק ויראו לשופטים איך לא מעבירים משחק בדקות מכריעות", אמר גורם בהרצליה אמש, "ההחלטה הכי מתסכלת הייתה שהשופטים בכדור גבולי קבעו כדור חוץ להפועל תל אביב, ורק אחרי תחנונים שלנו הלכו למוניטור לראות האם זה באמת כדור שלהם או לא. הם מכריעים משחק בשלוות נפש, למרות שיש להם את החובה והזכות לבדוק דברים כאלה".

רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
סל ניצחון גדול. לימונד/קובי אליהו

בהרצליה לא אהבו את ההתנהגות של שחקני הקבוצה שהשתוללו בסיום מול אוהדי הפועל תל אביב - אמאדי אנג'איי, שגם התעמת עם השופטים, אבירם זליקוביץ' וג'מאר סמואלס, אך מגבים אותם. "כמה מאוהדי הפועל תל אביב עומדים בדרך לחדר ההלבשה ונוהמים כלפי השחקנים שלנו. במקום לעצור אותם, המאבטחים מתעסקים בשחקנים שלנו", אמרו בהרצליה.

גם השחקנים שלא היו מעורבים בקטטה גיבו את ההתנהגות של הסנטר הסנגלי, שכאמור הורד אל הפרקט במהלך ההארכה בצורה מכוערת וכמעט ונפצע, "הגענו למשחק חוץ, קשה לשחק פה, ולקבל פיצוץ אחרי פיצוץ זה לא כיף בתור שחקן", סנגר יפתח זיו על חברו לקבוצה, "היו כמה פיצוצים ששחקנים קיבלו מתחת לסלים ובסוף אנג'איי התפוצץ. לא אהב שריקות מסוימות. הוא בן אדם טוב ולא חיפש דברים כאלה". חבר אחר לקבוצה אמר: "השופטים לא כיבדו את אמאדי, נתנו לוויליאמסון ואלן כמעט לפצוע אותו בצורה מכוערת, אז למה שהוא יכבד אותם? ראינו בשבוע שעבר איך הורידו את צ'וברביץ' מחיפה בצורה מכוערת ללא תגובה. השופטים מפחדים מהקהל ולא שומרים על השחקנים".

בקבוצה מהשרון מאוכזבים מעצם ההגעה להארכה. השחקנים של מיקי גורקה, שבעצמו השתולל במסיבת העיתונאים וטען כי שחקניו לא מקבלים כבוד העונה מהשופטים, הובילו ב-21 הפרש ברבע השני, לפני שנתנו להפועל תל אביב להשתלט על המשחק. "אין לי תשובות למה קרה, ראינו שקפאנו שם, איבדנו את עצמנו. פתחנו באמת טוב, חבל שזה קרה, אין לי תשובות מיוחדות", סיכם יפתח זיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully