וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: שגיא מוקי זכה במדליית הארד בגרנד סלאם פריס

אלוף אירופה נוצח בחצי הגמר בידי הרוסי יארצ'ב, אך השיג מדליה בזכות איפון מהיר על היפני נקאיה, שנפל בצורה כואבת על פניו. פולק בחוץ. נשים: רוסנו, שוורץ, גילי כהן ומינקאווה הודחו

שגיא מוקי, אורן סמדג'ה. איגוד הג'ודו,
שגיא מוקי עם מאמנו אורן סמדג'ה/איגוד הג'ודו

ללא ירדן ג'רבי ולינדה בולדר, שגיא מוקי היה הג'ודוקא הישראלי במוקד תחרות גרנד סלאם פריס היום (שבת) והוא גם הביא את המדליה היחידה של המשלחת.

* שגיא מוקי (עד 73 ק"ג) עבר את שלושת הסיבובים הראשונים בקטגוריית המשקל שלו, אך הפסיד בחצי הגמר ונשלח לקרב על מדליית הארד מול ריקי נקאיה היפני, אותו הפיל בתרגיל נהדר שזיכה אותו באיפון אחרי 1:15 דקות. היפני נפל בצורה איומה על פניו וכתפו, ומוקי ניגש לבדוק לשלומי. לפני כן, הישראלי ניצח באיפון את פלורן אוראני הצרפתי ולאחר מכן תוך 50 שניות באיפון נוסף את דקס אלמונט ההולנדי. בסיבוב הבא המתין לו המונגולי ניאם-אוצ'יר סאינג'רגל, שנפל גם הוא באיפון אחרי 3:18 דקות. בחצי הגמר פגש מוקי את דניס יארצ'ב הרוסי, שניצח בזכות ווזארי ויוקו.

* גולן פולק (עד 66 ק"ג) השיג ווזארי בסיבוב הראשון מול דואנבין מה הסיני ועבר שלב, אבל נעצר בסיבוב השני עם הפסד באיפון אחרי 1:41 דקות לקוריאני לימוואן קים.

* טל פליקר (עד 66 ק"ג) הפסיד בקרב הראשון שלו, באיפון, לארמני פרדיננד קרפטיאן.

קמילה מינקאווה מול תמנע נלסון לוי. ברני ארדוב
נעצרה בסיבוב השני. קמילה מינקאווה/ברני ארדוב

נשים

* אמלי רוסנו (עד 48 ק"ג) עברה בסיבוב הראשון את חוליה פיגרואה הספרדייה בזכות עונש שקיבלה היריבה, אך הפסידה באיפון לקובנית דיאריס אלברס מסטרה בסיבוב השני.

* רוני שוורץ (עד 52 ק"ג) ניצחה בזכות שני יוקו את אוולין טשוף השוויצרית בסיבוב הראשון, אך בסיבוב השני הודחה בידי מארין קרה הגרמנייה עם ארבעה יוקו ואיפון.

* גילי כהן (עד 52 ק"ג) הודחה בסיבוב הראשון לאחר שהפסידה באיפון לפולנייה אגתה פרנץ.

* קמילה מינקאווה (עד 57 ק"ג) השיגה ווזארי בסיבוב הראשון וניצחה את פו סום ליונג מהונג קונג, אך בסיבוב השני הפסידה בווזארי לקוריאנית ג'אן די קים.

* אליס שלזינגר (עד 63 ק"ג) המייצגת את בריטניה, פרשה מהתחרות בגלל מחלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully