וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקציר: סל ניצחון של רביב לימונד סידר להפועל תל אביב 89:90 על בני הרצליה

איזו דרמה: האדומים סגרו פיגור בן 21 נקודות בזכות מחצית שנייה מצוינת וכפו הארכה, הרכז לקח אחריות והציל את אברהמי. בסיום כמעט נרשם עימות אלים עם אוהדי הפועל תל אביב, כששחקני המפסידה זעמו על השיפוט

one

בשלהי הרבע השני מצאה עצמה הפועל תל אביב בפיגור של 21 נקודות מול בני הרצליה. הקהל הביתי שרק בוז וקרא לשרון אברהמי להתפטר, ואז - אז סיפקו האדומים את הקאמבק הגדול ביותר שלהם העונה, הצילו את המועדון משקיעה עמוקה עוד יותר לתחתית ואולי אף את גורלו של מאמנם, כשניצחו 89:90 אחרי הארכה, בזכות סל ניצחון של רביב לימונד.

רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב חוגג עם הספסל. ברני ארדוב
ווינר. לימונד/ברני ארדוב

ג'ון וויליאמסון וג'ף אלן הצטיינו, אולם להפועל תל אביב אין הרבה זמן לחגוג. לאדומים נותרו שלושה משחקים קשים מאוד עד תום העונה הסדירה: בחוץ מול הפועל ירושלים, בחוץ מול יריבתן לתחתית הפועל חולון, ובחוץ מול מכבי תל אביב בדרבי. מנגד, בני הרצליה יכולה לחוש אכזבה גדולה על המחצית השנייה האיומה שלה, שהובילה לאחת ההתפרקויות הגדולות ביותר שלה העונה, ובעוד הכעס על השיפוט אולי מוצדק, המפסידה צריכה להסתכל קודם כל על עצמה, ועל שלל הפעמים שבעטה בדלי לאורך המשחק.

בסיום המשחק נרשם עימות חריף בין שחקני הרצליה לקהל אוהדי הפועל תל אביב, שקילל את השחקנים. שחקני הרצליה נבלמו רק על ידי המאבטחים כשג'מאר סמואלס שולח מילים קשות לעבר האוהדים ואמאדי אנג'איי מנסה לתקוף את אחד האוהדים. אנג'איי אף התעמת עם השופטים, והמאבטחים מנעו עימות פיזי. בהרצליה טענו כי אוהדי הפועל תל אביב השתמשו בביטויים גזעניים כלפיהם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
seperator

מהלך המשחק

האורחת פתחה מצוין, כשג'מאר סמית', ג'יימס סינגלטון ויפתח זיו הוליכו אותה ל-5:17. האדומים לא הפסיקו להחטיא ולאבד, והרצליה ניצלה זאת כדי לסיים את הרבע הראשון ביתרון 10:23. סטיבן דניס הפך את זה ל-10:26, וחלק מאוהדי הפועל תל אביב הגיבו בשריקות בוז ובקריאות "תתפטר" לשרון אברהמי. אמאדי אנג'אי הצטרף לחגיגה וקבע 10:31, ג'ון וויליאמסון צימק ל-35:24, אך לחדרי ההלבשה ירדה האורחת כשהיא מוליכה 28:44.

הפועל תל אביב עלתה עם יותר אנרגיות למחצית השנייה. תמיר בלאט, טיילור באטל ורביב לימונד השלימו ריצת 0:11, ועם העליה לרבע האחרון הראה לוח התוצאות על 50:53 בלבד לבני הרצליה. ג'ף אלן וג'ון וויליאמסון השלימו מהפך וקבעו 53:57, בעיצומה של ריצת 1:18. סטיבן דניס קטע סוף סוף את המומנטום, וזליקוביץ' צימק ל-62:61, חמש דקות לסיום. ואז החלה הדרמה. אנג'י השווה ל-70:70, שתי דקות לבאזר, קרופורד וסימונס החליפו שלשות, לימונד ובלאט החטיאו זריקות גורליות, ואחרי קומדיה של טעויות קיבלה הפועל תל אביב כדור אחרון במצב של 75:75, 15 שניות לסיום. האדומים שמו מבטחם בטרה סימונס, שהחטיא, והמשחק הלך להארכה.

סל משוגע של לימונד העלה את הפועל ל-76:79, ומאותו רגע היתרון החליף יד פעם אחר פעם, כששלשה של רובין קבעה 84:86 לאורחת, דקה וחצי לסיום. וויליאמסון השווה מהקו, אך סינגלטון צלף שלשה ענקית נוספת וקבע 86:89. בלאט החטיא שלשה גורלית 12 שניות לסיום, בפיגור 89:88, אך הרצליה איבדה את הכדור בשלומיאליות, והאדומים קיבלו צ'אנס נוסף לנצח את המשחק, עם 7.8 שניות על השעון. אברהמי הלך ללימונד, וזה השתלם לו: הרכז קלע סל גדול שתי שניות לסיום, והניסיון האחרון של הרצליה הסתיים בלא כלום - כלומר, בטענות גדולות לשיפוט על ספק עבירה שהיתה, אך לא נשרקה. זה נגמר ב-89:90 להפועל תל אביב.

שחקן הפועל תל אביב ג'ון וויליאמסון. ניב אהרונסון
הצטיין. ווליאמסון/ניב אהרונסון

סטטיסטיקה

קלעו להפועל תל אביב: ג'ון וויליאמסון 27 (8 מ-18 מהשדה, 11 מ-14 מהעונשין) ו-9 ריבאונדים, ג'ף אלן 17 ו-13 ריבאונדים, טרה סימונס 16, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, רביב לימונד 12 (6 מ-16 מהשדה) ו-7 אסיסטים, טיילור באטל 12 (2 מ-7 ל-3) ו-7 אסיסטים, תמיר בלאט 6 (2 מ-7 ל-3) ו-6 אסיסטים, גיל אמיתי 2. רוברט רות'בארט שטתף ולא קלע.

קלעו לבני הרצליה: ג'יימס סינגלטון 20 (3 מ-4 ל-3) ו-10 ריבאונדים, דרו קרופורד 14 ו-5 איבודים, סטיבן דניס 13 (2 מ-9 ל-2), 6 ריבאונדים, 8 אסיסטים ו-6 איבודים, אבירם זליקוביץ' 11 ו-5 אסיסטים, אמאדי אנג'אי 10 ו-11 ריבאונדים, ג'מאר סמואלס 9, יפתח זיו 9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully