וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגה תצטרף לחברה המשותפת של פיב"א

5.2.2016 / 15:39

ליגת העל עושה צעד בכיוון פיב"א לאחר שראשי הקבוצות אישרו את הצטרפות המנהלת לחברה המנהלת את מפעל ליגת האלופות של פיב"א. עם זאת, במנהלת משאירים לעצמם פתח מילוט ליול"ב

יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל. קובי אליהו
כלום עוד לא סגור. שמואל פרנקל/קובי אליהו

דירקטוריון מנהלת ליגת העל בכדורסל התכנס היום (שישי) במסגרת הישיבה החודשית ובמהלך הדיון אישר את הצטרפות המנהלת לחברה המשותפת של פיב"א והליגות השונות - חברה אשר תפעיל ותנהל את מפעל ליגת האלופות החדש של פיב"א - במסגרת של חמישים אחוזים לכל גוף. עצם האישור לא אומר כי מנהלת הליגה תלך באופן בלעדי עם פיב"א, והיא משאירה לעצמה את האפשרות לחבור בחזרה ליול"ב, אם היורוקאפ לא יסיים את דרכו בתום העונה הנוכחית.

"ליגת ווינר סל תשלח קבוצות למפעל החדש, והמנהלת תמשיך לפעול מול משרד הספורט והטוטו-ווינר להגדלת התמיכה לקבוצות הישראליות המשתתפות באירופה", נכתב בהודעתה של המנהלת. כזכור, ליגת העל צפויה לקבל לא פחות משלוש נציגות למפעלים החדשים של פיב"א - הנציגה הבכירה ביותר, מלבד מכבי תל אביב שתשחק ביורוליג, תקבל כרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות, השנייה תשחק בשלב המוקדמות, והשלישית ביורופקאפ, המפעל בו משחקת העונה מכבי ראשון לציון.

מי שנכח בדיון הוא נציג מכבי תל אביב המנכ"ל אלי דריקס, שהחליף את היו"ר שמעון מזרחי, שכזכור התפטר לפני יותר מחודש מהמנהלת. עדיין לא ידוע האם דריקס יחליף את מזרחי באופן קבוע או זמני. בישיבה עלו מספר נושאים נוספים: היחסים עם איגוד הכדורסל, נושא המתאזרחים וקביעת היטלים על קבוצות המפרות את הסכמי השיווק של המנהלת. בנושאים אלה ייערכו דיונים נוספים בישיבות הבאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully