וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: צ'לסי דחתה הצעה של 97 מיליון יורו עבור אוסקר

ג'יאנגסו סאנינג תכננה לנפץ את שיא ההעברות בליגה הסינית, שנשבר כמעט מדי יום, אולם הבלוז דחו את הצעת הענק. ליאיא טורה מחכה חוזה של 30 מיליון יורו לעונה מאותה ג'יאנגסו סאנינג

one

בווידאו: תקציר ה-0:0 של צ'לסי עם ווטפורד

כמעט מדי יום, נשבר שיא ההעברות בליגה הסינית. לאחר שגואנגז'ו שברה אותו כשרכשה מאתלטיקו מדריד את ג'קסון מרטינס תמורת 45 מיליון יורו, הגיעה אמש (חמישי) ג'יאנגסו סאנינג, ושילמה לשחטאר דונייצק 50 מיליון יורו עבור אלכס טשיירה, שבכלל היה קרוב לליברפול אך העדיף את הכסף הגדול של סין.

הבוקר מדווחים באנגליה שהשיא לא היה רחוק מלהישבר פעם נוספת, ועוד איך להישבר: בממלכה טוענים שצ'לסי דחתה הצעה של 97 מיליון יורו מאותה ג'יאנגסו סאנינג על אוסקר. כן, קראתם נכון - תשעים ושבעה מיליון יורו, אולם לעת עתה, הבלוז לא מעוניינים למכור את הקשר הברזילאי בן ה-24, אותו קנו תמורת 24 מיליון יורו ב-2012. ייתכן וג'יאנגסו תנסה לרכוש את אוסקר פעם נוספת בתום עונת הפרמיירליג, ואם הצעתה תתקבל בחיוב, הרי שיהיה זה סכום ההעברה השני בגודלו בתולדות הכדורגל האנגלי, אחרי 111 מיליון היורו שקיבלה טוטנהאם מריאל מדריד על גארת' בייל.

שחקן נוסף שנמצא חזק על הכוונת של קבוצת העילית הסינית הוא יאיא טורה, שצפוי לעזוב את מנצ'סטר סיטי בקיץ הקרוב, לאחר צירופו של פפ גווארדיולה. על פי דיווחים, הקשר מחוף השנהב עשוי לקבל חוזה יוצא דופן של 38 מיליון יורו לעונה.

אוסקר שחקן צ'לסי בועט פנדל מול מכבי תל אביב. רויטרס
אולי בקיץ. אוסקר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully