וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר הגביע הספרדי: סביליה הביסה את סלטה ויגו 0:4

האנדלוסים השיגו מקדמה גדולה לקראת מפגש מול ברצלונה בגמר: ראמי כבש את הראשון (45), גאמיירו כבש צמד נהדר תוך שתי דקות (60, 62) וגם הספיק להחמיץ פנדל (28) וקרון דלי השלים (87)

תקציר: סלטה ויגו - סביליה 1:1. one
קווין גאמיירו חוגג/one

סביליה המשיכה גם הערב (חמישי) את התקופה הנפלאה שבה היא נמצאת. האנדלוסים, שרשמו שבעה ניצחונות בשמונת המשחקים האחרונים בכל המסגרות רשמו ניצחון נוסף, הפעם כשהביסו 0:4 את סלטה ויגו ברמון סאנצ'ס פיחואן, במשחק הראשון מבין שניים במסגרת חצי גמר הגביע הספרדי.

אחרי שקווין גאמיירו החמיץ פנדל בדקה ה-28, הצליח אדיל ראמי להזיז את הרשת לראשונה, כשהתרומם גבוה לכדור קרן ונגח בחוזקה לרשת מתוך הרחבה בדקה ה-45. בדקה ה-60 הצליח גאמיירו לתקן, ובגדול. החלוץ הצרפתי כבש צמד נהדר תוך שתי דקות (60, 62) וקבע את תוצאת המשחק - תוצאה שתקשה על סלטה ויגו בגומלין שייערך בעוד שבוע. את השער הראשון כבש גאמיירו אחרי בישול גדול של מיכאל קרון דלי, ששלח אותו בכדור עומק נפלא והותירו לבד מול השוער, ואת השני גם כן מבישול יפהפה, הפעם של אבר באנגה. מדובר היה בשער השמיני של הצרפתי בשנת 2016 - שני רק ללואיס סוארס וליאונל מסי בחמש הליגות הבכירות באירופה. החגיגה הושלמה בדקה ה-87 כשמסירת עומק יפה של ויטולו מצאה את קרון דלי אחרי טעות איומה במרכז ההגנה והדני בעט פנימה את ה-0:4.

סביליה צפויה להמשיך לשלב הבא, שם ככל הנראה תפגוש את ברצלונה, שניצחה בחצי הגמר המקביל את ולנסיה 0:7.

שחקני סביליה, אדיל ראמי, קווין גאמיירו. רויטרס
מקדמה ענקית. ראמי וגאמיירו מרוצים/רויטרס

בצרפת, סנט אטיין חזרה לנצח אחרי שני משחקים ללא ניצחון, כשגברה בחוץ על ראן 0:1. מוסטפה ביאל סאל כבש את השער היחידי במשחק - כשהתרומם גבוה לכדור חופשי ומקרוב נגח לרשת (73). בזכות הניצחון, טיפסה סנט אטיין למקום החמישי בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully