וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק אובמה אירח את הווריירס: "הם ממציאים את הכדורסל מחדש"

אלופת ה-NBA הגיעה לבית הלבן והנשיא קיבל גופייה והצעה להצטרף כאשר יסיים את תפקידו והשיב בלא מעט בדיחות: "נמצא איתנו שחקן מהקבוצה הטובה בהיסטוריה של ה-NBA, סטיב קר!"

אלופת ה-NBA גולדן סטייט ווריירס זכתה הערב (חמישי) לכבוד השמור לקבוצות שזוכות בטבעת בארצות הברית והגיעה לבית הלבן, להתארח אצל נשיא ארצות הברית ברק אובמה, שיסיים בנובמבר הקרוב את תפקידו אחרי שתי קדנציות.

קצת פחות מ-24 שעות לאחר שהקבוצה מאוקלנד חיסלה את וושינגטון המקומית עם 121:134, בעוד תצוגה התקפית מפלצתית, התמרקו השחקנים, צוות האימון וההנהלה והתייצבו אצל האיש החזק בעולם החופשי.

אובמה, כהרגלו, היה חד מאוד ועירב בנאום הברכה שלו לווריירס לא מעט בדיחות. בין היתר, הוא פנה לסטפן קרי, ה-MVP המכהן של הליגה, שאמש קלע לא פחות מ-11 שלשות ו-51 נקודות ואמר לו: "קיוויתי שריילי קרי תהיה פה היום כדי לחלוק את הפודיום הזה איתי, אבל כנראה שאצטרך לקבל אימוני תקשורת ביום אחר".

ברק אובמה נשיא ארצות הברית עם חולצה של גולדן סטייט. רויטרס
אובמה מקבל את החולצה ונהנה עם קרי וגרין/רויטרס

אובמה הוסיף: "זה לא שגרתי להיות בחברת מישהו מקבוצת ה-NBA הטובה בהיסטוריה" וכאשר כולם ציפו שהוא יפנה שוב לקרי, הנשיא המשיך: "אז יש לנו מזל כי היום יש אחד כזה אצלנו בבית הלבן, סטיב קר משיקגו בולס של 1995/96", כשהוא מאזכר את הקבוצה אותה הוא אוהד ובה כיכב מאמן הווריירס בשנות ה-90' לצד מייקל ג'ורדן.

עוד אמר אובמה: "הווריירס התחילו את העונה בלי המאמן קר, אז לוק וולטון תפס פיקוד והוביל את הקבוצה למאזן מדהים של 4:39. לרוע המזל, ה-NBA לא מאפשרת ללוק לצבור את הניצחונות הללו לרקורד שלו. זה מרגיש לא הוגן. אתה משיג דברים גדולים, עושה המון ומשנה סדרי עולם, ואתה לא מקבל על זה את הקרדיט. אני לא יכול לדמיין איך זה מרגיש". המשפט הזה גרר צחוק גדול מכל אנשי הווריירס והקהל.

אובמה המשיך: "הווריירס בריצה נהדרת של שנה וחצי, הם ממציאים את הכדורסל מחדש. אני לא משחק יותר, אבל אני יודע לא מעט על כדורסל וזה אחד הטובים שראינו. קליעה, מסירה, סמול בול, הכול נהדר. זה כמעט לא הוגן. הם משחקים כמו שכדורסל צריך להיות משוחק, לא רק טוב, אלא טוב כקבוצה. יופי לא היה הדרך בה הווריירס תוארו לאורך לא מעט שנים. אני אולי אחד היחידים שזוכר את הפעם האחרונה בה הווריירס היו טובים וזכו באליפות באמצע שנות ה-70'. הייתי בן עשר. מאז היו שחקנים לא רעים, אבל היה אפילו שחקן מהקולג'ים ששכח שיש קבוצה באוקלנד. זה היה קליי תומפסון, דרך אגב".

ברק אובמה נשיא ארצות הברית עם שחקני גולדן סטייט. AP
נהנים בבית הלבן/AP

בשלב זה הוא חזר לקרי ואמר: "בעונה שעברה, אחרי 40 שנה, הווריירס השיגו אליפות אחרי 67 ניצחונות בעונה הסדירה. זה היה נראה הרבה, עד שהעונה הזו התחילה. הרבה מזה קרה בזכות ה-MVP סטף קרי. סטף הוא קלע לא רע. תמשיך לזרוק, לא שאתה צריך דחיפה ממני לגבי זה. לראות אותו משחק זו חוויה מדהימה לכל מי שנהנה מכדורסל, אבל זה לא רק הוא. יש את הספאלש בראדר השני, שקלע 37 נקודות ברבע והג'אמפ שלו קצת יותר יפה, אם לומר את האמת".

המאמן סטיב קר עלה לפודיום ואמר: "אנחנו מודים לנשיא ונהנים מאוד להיות כאן ולסייר בבית הלבן. הג'נרל מנג'ר שלנו אמר לי שאתה תהיה שחקן חופשי בסוף העונה. אני לא יודע אם יש לך משהו, אבל ברגע שתסיים את תפקידך כאן בבית הלבן, נשמח אם תהיה המוביל שלנו ב'דאב ניישן'", כאשר בשלב זה, קר מעניק לאובמה את הגופייה עם המספר 44 (אובמה הוא הנשיא ה-44 של ארצות הברית).

ברק אובמה נשיא ארצות הברית עם שחקני גולדן סטייט. AP
אובמה מראה לסטיב קר שהוא מוכן/AP
סטפן קרי שחקן גולדן סטייט (אמצע) עם נשיא ארצות הברית ברק אובמה. achla_TV
קרי מקשיב לנשיא/achla_TV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully