וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: רק 0:0 לדורטמונד ולבאיירן, מנשנגלדבאך ושאלקה הביסו

האלופה לא הצליחה לנצח בלברקוזן, אלונסו הורחק. סגנית המוליכה הסתפקה בנקודה נגד השלישית בטבלה. שאלקה חגגה עם 0:3 על וולפסבורג, גלדבאך דרסה את ורדר ברמן 1:5 ביום שישי

פפ גוארדיולה מאמן באיירן מינכן. AP
תיקו מאכזב. גוארדיולה/AP

המחזור ה-20 בבונדסליגה נפתח ביום שישי עם 1:5 של בורוסיה מנשנגלדבאך על ורדר ברמן ונמשך הערב (שבת) עם כמה התמודדויות נוספות. בורוסיה דורטמונד הסתפקה בנקודה בברלין, שאלקה הביסה את וולפסבורג ואפילו באיירן מינכן נעצרה עם 0:0 מול לברקוזן.

seperator

באייר לברקוזן - באיירן מינכן 0:0

משחק מסקרן מאוד הסתיים בתוצאה מאכזבת. הבווארים, שניצחו בשני המשחקים שנערכו מאז החזרה מפגרת החורף, איכזבו ולא הצליחו לכבוש מול הקבוצה של רוג'ר סמית'. באיירן תקפה ואף הגיעה למספר מצבים קורצים, אך לא הצליחה להכניע את ברנד לנו, שסיפק משחק לא רע בכלל. לברקוזן מצידה, בלתי מנוצחת מאז החזרה מהפגרה. צ'אבי אלונסו ספג כרטיס צהוב שני לא מוצדק בדקה ה-83 והורחק. באיירן עדיין ראשונה בהפרש של שמונה נקודות מדורטמונד השנייה. לברקוזן במקום החמישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חאבייר הרננדס שחקן באייר לברקוזן. רויטרס
הקשה על האלופה. צ'יצ'אריטו/רויטרס

הרטה ברלין - בורוסיה דורטמונד 0:0

הצהובים-שחורים חזרו מפגרת החורף עם שני ניצחונות (1:3 בחוץ מול בורוסיה מנשנגלדבאך ו-0:2 ביתי נגד אינגולשטאדט), אבל הפעם לא יכלו ליריבה החזקה בבירת גרמניה. הרטה עם תיקו שלישי ברציפות מאז החזרה מפגרה, אבל היא הבטיחה לעצמה לפחות שבוע נוסף במקום השלישי שכמובן שווה מקום אוטומטי בשלב הבתים של ליגת האלופות.

שחקן בורוסיה דורטמונד, אילקאי גונדואן, מול שחקן הרטה ברלין, גנקי הראגוצ'י. Stuart Franklin, GettyImages
גונדואן לא יכול להראגוצ'י/GettyImages, Stuart Franklin

בורוסיה מנשנגלדבאך - ורדר ברמן 1:5

אחרי פתיחה לא מוצלחת של הסיבוב השני עם שני הפסדים, הצליחו הסייחים לרשום ניצחון ועשו את זה כמו שצריך. בורוסיה מנשנגלדבאך נראתה נהדר והביסה 1:5 את ורדר ברמן. הקבוצה של אנדרה שוברט טיפסה זמנית אל המקום הרביעי עם 32 נקודות, ברמן תישאר במקום ה-16 ממנו הולכים למבחנים עם 19 נקודות גם אחרי המחזור הזה.

הראשון הגיע כבר בדקה ה-12 כשמחמוד דאהוד המצוין העביר עומק לתורגן הזאר, שהמשיך ברוחב ללארס שטינדל במצב שממנו הוא לא יכול להחמיץ והגרמני בעט מקרוב פנימה את ה-0:1. דאהוד המצוין בישל את השני בדקה ה-31 עם כדור רוחב שהשאיר את אנדראס כריסטנסן מול שער ריק והוא המשיך פנימה את ה-0:2. הבלם הדני בן ה-19 השלים צמד נדיר בדקה ה-50 כשנגח פנימה קרן שהגביה רפאל. ברמן לא ויתרה וקלאודיו פיזארו האגדי הצליח לצמק עם פנדל מוצלח בדקה ה-56, אבל רפאל הכריע את המשחק עם פנדל מוצלח משלו בדקה ה-70 כדי לקבוע 1:4 מוחץ. השער החמישי הגיע בדקה ה-88 כשהקפטן הווארד נורדטבייט קיבל כדור שחזר מההגנה ובעט יפה פנימה את ה-1:5.

שחקני בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
קונצרט. בורוסיה מנשנגלדבאך/GettyImages

שאלקה - וולפסבורג 0:3

קלאס יאן הונטלאר הבקיע בדקה ה-24, יוהאנס גייס הכפיל בדקה ה-35, אלסנדרו שוף חתם בדקה ה-87 והרויאל בלוז רשמו ניצחון שני ברציפות. הקבוצה של אנדרה ברייטנרייטר ממשיכה להתקרב למקום השלישי וכעת היא מרוחקת ממנו רק שתי נקודות. וולפסבורג לעומת זאת, סופרת כבר שבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון.



איינטרכט פרנקפורט - שטוטגרט 4:2
לפרנקפורט: אלכסנדר מאייר (52), סאבולש הושטי (90). לשטוטגרט: כריסטיאן גנטנר (27), דניאל דידאבי (45), גאורג נידרמאייר (65), פיליפ קוסטיץ' (76, פנדל).

האנובר - מיינץ 1:0
למיינץ: חיירו סאמפיירו (24)

אינגולשטאדט - אוגסבורג 1:2
לאינגולשטאדט: מרווין מאטיפ (59), מוריץ הארטמן (85, פנדל). לאוגסבורג: קונסטנטינוס סטפלידיס (14).

שחקני שאלקה, יוהאנס גייס (שמאל), לאון גורצקה. Martin Rose, GettyImages
גורצקה וגייס חוגגים על וולפסבורג/GettyImages, Martin Rose

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully