וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד האריכה את חוזהו של זינדין זידאן עד 2018

בספרד מדווחים שהצרפתי שמונה לפני כחודש למאמן הבלאנקוס במקום רפא בניטס, כבר חתם לפני מספר ימים על חוזה משודרג עד יוני 2018. בארבעה משחקים תחת זידאן ריאל כבשה 17 שערים

one

זינדין זידאן, המאמן הצרפתי שהחליף את רפא בניטס ומונה למאמנה של ריאל מדריד לפני כחודש, ימשיך בתפקידו עד 2018. כך מדווים היום (חמישי) בספרד. על פי הדיווחים, זידאן חתם כבר לפני מספר ימים על חוזה עד יוני 2018 במועדון כאשר פרטי החוזה לא פורסמו על ידי המועדון אך הוסכמו בין שני הצדדים. ב"מארקה" מדווחים שהצרפתי הבהיר לראשי המועדון שכסף לא מהווה בעיה והוא נחוש להמשיך בתפקידו ולהוכיח שהוא מסוגל לאמן את הקבוצה הראשונה אחרי ששימש כמאמן בקבוצת המילואים וכיכב בשחקן במועדון המדרידאי.

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. GettyImages
לא הולך לשום מקום. זידאן/GettyImages

למעט המעידה של ריאל מדריד ב-1:1 בחוץ מול ריאל בטיס במחזור הקודם, פתיחת הקדנציה של זידאן כמאמן ריאל הייתה די מרשימה כאשר במשחק הבכורה שלו על הקווים הבלאנקוס הביסו 0:5 את דפורטיבו לה קורוניה וכבשו חמישייה נוספת עם 1:5 בחוץ על ספורטינג חיחון. במחזור הליגה האחרון זידאן וקבוצתו רמסו 0:6 את אספניול ובסך הכול בארבעה משחקים שהוא בתפקיד, הבלאנקוס כבשו לא פחות מ-17 שערים וספגו רק פעמיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully