וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון לפני גארנט, קרי אחרי אלוהי הכדורסל: "זו הרגשה נהדרת"

כוכב קליבלנד עלה למקום ה-16 בקלעי כל הזמנים, אך כעס: "אנחנו רעים ברבע השלישי". סטף עם עוד לילה של שיאים: "הרגשה נהדרת", וול: "הוא נראה כמו קובי במשחק 81 הנק'". וגם: המספרים המדהימים של הלילה

מערכת וואלה!

בווידאו: הכל שטויות

11 המשחקים שהתקיימו הלילה (בין רביעי לחמישי) ב-NBA סיפקו לנו כמה רגעים גדולים. סטף קרי סיים עם יותר מ-50 נקודות בפעם השנייה העונה, סן אנטוניו עם עוד משחק בית שהפך להיסטורי וטיירון לו ספג הפסד שני עם הקאבס שלו, בתום שבעה משחקים בתפקיד.

לברון ג'יימס שחקן מיאמי. AP
ממשיך לטפס. לברון/AP

המספרים של הלילה

* סטף קרי השווה את שיא הקריירה שלו עם 11 שלשות וחצה בפעם השנייה העונה את רף 50 הנקודות.

* קרי גם שבר את שיא הנקודות במחצית בווריזון סנטר של וושינגטון עם 36. השיא הקודם נקבע בשנת 2001 כשמייקל ג'ורדן קלע 34 נקודות.

* סטפן קרי הוא השחקן היחיד ב-NBA העונה שסיים עם יותר מ-30 נקודות במחצית יותר מפעם אחת.

* גולדן סטייט השוותה שיא NBA עם הפתיחה הטובה ביותר אחרי 49 משחקים עם מאזן של 4:45. המחזיקה הנוספת - פילדלפיה בעונת 1966/67.

* דריימונד גרין השיג טריפל דאבל עשירי העונה, וקבע שיא מועדון בגולדן סטייט.

* ג'ון וול קבע שיא עונתי של 41 נקודות.

* לברון ג'יימס עלה למקום ה-16 ברשימת הקלעים של כל הזמנים עם 26,074 נקודות. ברון עבר את קווין גארנט, שלא צפוי לעבור אותו בחזרה, על אף שהוא עדיין פעיל.

* קליבלנד לא איבדה אף כדור במחצית הראשונה מול שארלוט, אך איבדה 8 במחצית השנייה.

* לברון ג'יימס ירד למאזן 6:41 מול שארלוט בקריירה.

* שיקגו ניצחה בסקרמנטו לראשונה מזה 5 שנים.

* ראסל ווסטברוק השיג טריפל דאבל שלישי ברציפות. יש לו שני רצפים כאלה בקריירה. השיאן? אוסקר רוברטסון עם 13 רצפים של שלושה ברציפות.

* ראסל ווסטברוק השיג שיא קריירה של 19 ריבאונדים. זו הפעם הראשונה שפוינט גארד מוריד כמות כזו מאז ג'ייסון קיד ב-2007.

ווסטברוק השיג טריפל דאבל מספר 24 בקריירה, והוא במקום השני ברשימה הזו בין השחקנים הפעילים עם רייג'ון רונדו. במקום הראשון עומד לברון ג'יימס עם 39.

* קווין דוראנט עם רצף של 36 משחקים של 20 נקודות ומעלה, הכי הרבה בליגה כרגע.

* סן אנטוניו במאזן 8:41, המאזן הטוב ביותר שלהם בהיסטוריה בצוותא עם עונת 2010/2011.

* סן אנטוניו עלתה ל-0:27 בבית, והיא בשוויון עם הקפיטולס של עונת 1946-47 במאזן השלישי הטוב בהיסטוריה.

קווין דוראנט שחקן אוקלהומה סיטי מול טוביאס האריס שחקן אורלנדו. AP
עם הבאזר. דוראנט/AP

כצפוי, כל העניין התרכז בסטף קרי, שקלע 51 נקודות. הפנומן של גולדן סטייט סיפק עוד משחק לפנתיאון ואמר: "זה יום כזה. חלק מהזריקות אתה אומר 'זה נכנס' וגם הזריקות שאתה אומר לעצמך 'זה בחוץ', בסוף נכנסות. זו הרגשה נהדרת שאתה רוצה לרכב עליה. ניסיתי לא לכפות זריקות, אי אפשר לרדוף אחרי אלוהי הכדורסל בכוונה להשיג שיאים, זה פשוט קורה".

ג'ון וול, עוד שחקן שהיה לו ערב נהדר הוא ג'ון וול, שקלע 41 נקודות, אמר: "זה כמו שקובי בריאנט אמר כשהוא קלע 81 נקודות, הוא לא יכול היה להחטיא, אתה ממשיך להגן הכי טוב שאתה יכול, ואתה מפריע לו לזרוק, אבל הוא עדיין קולע".

טיירון לו, שספג הפסד שני בתור מאמן קליבלנד אמר: "זה המשחק השלישי ברציפות שאנחנו נאבקים ברבע השלישי, צריך להתאים את עצמנו לסיטואציה הזו.

לברון ג'יימס, שסימן עוד ציון דרך בקריירה כשעלה למקום ה-16 ברשימת הקלעים של כל הזמנים, אמר: "אנחנו נראים רע מאוד ברבע השלישי ונצטרך להבין למה. המאמן והצוות עובדים על זה. במחצית הראשונה אנחנו עושים עבודה טובה והכל מתרסק ברבע השלישי".

עוד באותו נושא

11 שלשות ו-51 נק' לקרי בניצחון גולדן סטייט, הקאבס הפסידו לשארלוט

לכתבה המלאה
מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו. AP
הפסד שני, בעיות ברבע השלישי. לו/AP

מאמן אורלנדו, סקוט סקיילס, התייחס לעובדה שמאמן אוקלהומה, בילי דונובן, לא לקח טיים אאוט בדקות האחרונות בניצחון הדרמטי על אורלנדו: "כשיש לך שני שחקנים כמו דוראנט ו-ווסטברוק, לא צריך טיים אאוט, פשוט תן להם את הכדור".

דוראנט אמר לאחר המשחק: "זה היה מהלך גדול בסיום כשאיבקה חסם את אולדיפו. ראסל עשה מהלך גדול כשתפס את הריבאונד ולקח טיים אאוט חשוב ואז גם קלע סל שהחזיר אותנו לעניינים. זה הרבה יותר ממני, זה ניצחון קבוצתי".

גרג פופוביץ' התייחס לניצחון הביתי המרשים של סן אנטוניו ולפריחה של למרקוס אולדרידג': "הוא מרגיש יותר ויותר נוח. הוא היה נהדר בשני צידי המגרש וגם שמר נהדר על אנתוני דיוויס, שקלע 3 נקודות ברבע האחרון. הוא היה מיוחד היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully