וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראשון לציון מאושרים: "יכולים לזלזל, וילרבאן טובה מסראטוב ולובליאנה"

4.2.2016 / 9:49

הכתומים חגגו את העלייה לשמינית גמר היורופקאפ שם יפגשו את ונטספילס : "אנחנו יכולים לעבור". עידן זלמנסון שהצטיין בניצחון על קטאייה: "הפעילו אותי מצוין, מנסה להראות שיש לי מה לתרום"

מכבי ראשון לציון סיימה אמש (רביעי) את שלב הבתים השני ביורופקאפ עם ניצחון חוץ מרשים 85:98 בפינלנד על קטאייה יוהנסו וסיימה במקום השני בבית. הכתומים יפגשו בשמינית גמר המפעל את ונטספילס הלטבית, שסיימה במקום הראשון בבית המקביל, בשיטת הטוב משלושה משחקים, כשהמשחק הראשון והשלישי, אם יצטרכו, ייערך בלטביה, והשני בראשון לציון. המשחק הראשון נקבע ל-17 לפברואר, בין חצי גמר לגמר גביע המדינה, ובאיגוד הכדורסל פנו כבר לפני מספר חודשים בנושא זה לפיב"א, שנתנו אישור לדחות את המשחק אם וכאשר ראשון תגיע למעמד. כעת בראשון ינסו לתאם מועד מתאים מול הלטבים, שככל הנראה המשחק הראשון ייערך ב-22 לפברואר.

"יכולים לצחוק על המפעל הזה ולזלזל עד מחר, אנחנו בשמינית גמר יורופקאפ", אמרו בראשון לציון אמש, "אז יגידו ששיחקנו מול קבוצות של דייגים. וילרבאן טובה יותר מסראטוב, ניז'ני נובגורוד ולובליאנה, ולא נופלת משטרסבורג, וניצחנו אותם. אנחנו יכולים לעבור גם את ונטספילס". עידן זלמנסון, שכיכב אמש עם 14 נקודות ב-14 דקות הוסיף: "הישג משמעותי לכולנו, אנחנו שמחים על הניצחון והעפלה לשמינית הגמר. השחקנים הערב הפעילו אותי מצוין, אבל היום זה אני ומחר זה מישהו אחר. כל פעם מישהו אחר פורח והיום זה נפל עלי. שרון נותן לי את הבמה ואני תמיד מנסה להראות שיש לי מה להוכיח ולתרום".

עידן זלמנסון מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
"הישג משמעותי לכולנו". עידן זלמנסון/קובי אליהו

ונטספילס זכתה באליפות לטביה 9 פעמים, והיא אחת הקבוצות המפתיעות לטובה ביורופקאפ השנה. העיר ונטספילס מדורגת לחוף הים הבלטי, מרחק של שעתיים נסיעה מהבירה ריגה. הקבוצה של קרליס מויזניקס עברה את שלב הבתים הראשון ללא הפסדים, וסיימה את שלב הבתים השני עם מאזן של ארבעה ניצחונות ושני הפסדים, בבית לא פשוט בכלל שכלל את נימבורק הצ'כית, אנטוורפן הבלגית ואקדמיק סופיה. הם ניצחו את כל משחקי הבית שלהם בהפרש ממוצע של 12.5 נקודות למשחק.

הכוכב הגדול של הקבוצה הוא הקלע של נבחרת לטביה קריסטפס יניצ'נוקס עם 14.7 נקודות, 3.9 אסיסטים ו-3.3 ריבאונדים, כשחוץ ממנו בולטים המקומיים מאריס גולביס וארטיס אטה, הפורוורד האמריקאי אלן וויגינס והרכזים האמריקאים דמיר פיטס וקוומיין מיטשל. הלטבים חיים בעיקר על הקליעה מחוץ לקשת וריבאונד התקפה כשהם קולעים 10 שלשות למשחק ב-40 אחוזים מחוץ לקשת ומורידים 12.4 ריבאונדים בהתקפה במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully