וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "אם יש ישראלי שלא נמצא במכבי ת"א, זה בגלל שהוא לא מספיק טוב"

4.2.2016 / 9:37

קפטן הצהובים התייחס לחיזוק של באר שבע במסע"ת השבועית: "מאמין שבסוף הדברים יהיו תלויים בנו". בוס לקראת הדרבי בראשון: "הפועל הביאו הרבה שחקנים חדשים, אז קשה לדעת מה הם יעשו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (חמישי) את מסיבת העיתונאים השבועית שלה, בה דיבר פטר בוס לקראת משחק הדרבי הראשון שלו כמאמן הצהובים, מול הפועל תל אביב ביום ראשון. יממה לאחר סגירת חלון ההעברות, התייחס המאמן ההולנדי לרכש של קבוצתו, להתחזקות של יריבתו על האליפות הפועל באר שבע, ולעזיבתו של גילי ורמוט למכבי חיפה.

פטר בוס פתח בדברים ואמר: "המטרה היא לנצח את המשחק ולשחק כדורגל טוב. אנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו, לא מקבלים נקודות אם מסתכלים על באר שבע. זה משחק חשוב לאוהדים, זה דרבי. אנחנו צריכים את שלוש הנקודות".

. פטר בוס מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מתכונן לדרבי ראשון. פטר בוס/קובי אליהו

לקראת הדרבי ביום ראשון אמר בוס: "אין לי שליטה מי ישחק בהפועל, יש לי רק שליטה על מי ישחק במכבי. הם הביאו כל כך הרבה שחקנים חדשים, אז קשה לדעת מה הם יעשו. אני חושב רק על מכבי ועל ההכנה שלנו למשחק הזה".

על עזיבתו של גילי ורמוט אמר בוס: "לא אמרתי שאני רוצה את גילי ורמוט, אמרתי שהוא שחקן טוב וכשהוא היה איתנו, עבדתי איתו. הוא כבר לא שחקן שלנו, זה הכדורגל. הוא שחקן טוב ומנוסה ששיחק בנבחרת והוא רוצה לשחק. לא היו לו הרבה דקות במכבי והוא רצה לשחק במקום אחר. זה הכדורגל. תמיד יש אפשרות בכדורגל שמישהו יעבור. אני לא מפחד, יש לנו שחקנים טובים וקבוצה טובה. אני מתרכז בשחקנים שפה, וגילי לא פה. עדן בן בסט כן פה ואני מתרכז בו".

על התלות בערן זהבי אמר בוס: "ערן זהבי הוא שחקן פנטסטי, אבל הוא לא יכול לעשות דברים לבד. אני תמיד מסתכל על הקבוצה. חשוב לנו לתפקד בתור קבוצה. הוא שחקן חשוב עבורנו. כולם מדברים על הגולים של ערן, אבל הוא עושה יותר מזה. המנטליות חשובה כמו הגולים שלו. הוא שחקן קבוצתי נהדר. במשחק הגביע, שהיינו במצב קשה, הוא לקח את הקבוצה בידיים והשיג ניצחון. זה מנטליות. הקבוצה תלויה יותר בעצמה מאשר בערן".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פטר בוס מאמן מכבי תל אביב עם ערן זהבי במסיבת עיתונאים. קובי אליהו
עקיצה לבאר שבע. ערן זהבי ובוס/קובי אליהו

ערן זהבי פתח והתייחס לגילי ורמוט: "אני מבין את גילי, הוא שחקן טוב והוא רצה לקבל יותר דקות. נאחל לו בהצלחה במקום החדש שלו. אני מאוכזב מכל שחקן שהולך, זה לא רק שחקן, זה גם חבר ששיחקתי איתו בהפועל ובנבחרת. אני חושב שהוא לא היה מרוצה פה וזה צעד טוב לשני הצדדים. אני חושב שהוא עשה אימונים טובים, אבל בסופו של דבר יש מאמן שמחליט. כל אחד בוחר את הדרך שלו להתמודד עם דברים. הוא עבר פה גם פציעה שהיה לו קשה לחזור ממנה. זו הייתה ההחלטה הנכונה עבורו ואני מאחל לו בהצלחה".

על החיזוק של הפועל באר שבע, וובה בראון ומוחמד גדיר אמר: "אני חושב שאם מכבי הייתה חושבת שיש ישראלי שיכול לשפר את הקבוצה הוא היה פה. אנחנו יכולים להתחזק בכל שחקן ולא כל שחקן מתאים לשחק פה. כל שחקן שנמצא פה הוא בין הטובים בארץ ומי שהחליטו לא להביא אותו, כנראה שהוא לא מספיק טוב.

על העובדה שלראשונה אחרי תקופה, הוא לא היה בכותרות בחלון ההעברות אמר: "אני שמח שיש בי התעניינות, אבל אני נמצא במקום שמאוד טוב לי. אבל אם לא תבוא הצעה שתפיל אותי מהרגליים, אני אשאר פה".

על המאבק מול ב"ש בצמרת אמר: "אנחנו לא רוצים להסתכל על באר שבע או הפועל תל אביב. אנחנו באים לכל משחק במטרה להשתפר ואני חושב שהדברים בסוף יהיו תלויים בנו. אני לא אוהב לחלק את הקבוצה לחלקים. המשחק ההגנתי שלנו לא טוב ואנחנו צריכים לשפר את זה. אני לא חושב שזה קשור ספציפית לשחקני ההגנה".

שחקן מכבי תל אביב האריס מדוניאנין. קובי אליהו
"מקצוען". מדוניאנין/קובי אליהו

על היריבה בראשון אמר: "לא עקבתי איך הפועל תל אביב נראית כרגע ומה התוכניות שלה. חשוב לי רק איך מכבי תל אביב נראית. כל דרבי הוא מיוחד, כולם מתרגשים. הוא משחק מיוחד עבור האוהדים. בסוף, על המגרש, זה משחק בין שתי קבוצות ונרצה להוכיח שאנחנו יותר טוב. אסור לנו להפסיד ואנחנו צריכים לחזור למסלול הניצחונות. אני חווה שנאה בהרבה מגרשים, זה מצב שחלמתי להגיע אליו כילד. התרגלתי ואני לא מתרגש מזה".

על האריס מדוניאנין אמר: "אני לא ספורט דירקטור, לא התייעצו איתי על האריס מדוניאנין. אצלנו בתקשורת, שרוצים להציג סטיגמה למישהו, קשה מאוד להוציא אותה. אני לא הייתי במועדון עם מדוניאנין בקדנציה הקודמת ואני לא שמעתי על האישיות שלו ככה. הוא לא בעייתי בחדר ההלבשה או עם שחקנים אחרים. בקדנציה הקודמת שלו הוא התרעם על חוסר מקצוענות, ואם הוא מתלונן על דברים כאלה, זה מראה שהוא מקצוען. גם אותי זה מעצבן שדברים לא נעשים במקצוענות ב-100 אחוזים".

על אורלנדו סה אמר: "אני מאחל בהצלחה לסה, הוא שיחק טוב בראשל"צ עד שהוא נפצע. המשחק הקבוצתי שלנו ישתפר ואני מאחל לכולם בהצלחה. לא רוצה לחשוב על שיאים אישיים כל עוד אנחנו במקום השני. זה לא הדבר הכי חשוב, אני מעדיף לא להבקיע עד סוף העונה כדי שניקח אליפות".

קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully