וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ליאור רפאלוב בישל, קלאב ברוז' עלתה לגמר הגביע הבלגי

נגיעה של הקשר סידרה לדיאבי את שער הניצחון ב-0:1 על גנט, ומחזיקת הגביע העפילה בזכות שער החוץ בהפסד 2:1 במשחק הראשון. 90 דקות לניר ביטון בהפסדה של סלטיק 2:1 לאברדין

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
עוד גמר. ליאור רפאלוב/GettyImages

השבוע המוצלח של ליאור רפאלוב נמשך הערב (רביעי) עם בישול שער הניצחון של קלאב ברוז', שגברה 0:1 על האלופה גנט בגומלין חצי גמר הגביע והעפילה לגמר הודות לשער החוץ שהבקיעה בהפסד 2:1 במשחק הקודם. אחרי הצמד בליגה לרשת לוקרן, נגיעה של הקשר הישראלי הסיטה את הכדור בדקה ה-21 לעבר עבדולאי דיאבי, שכבש את השער שעשה את ההבדל ושלח את קלאב ברוז' לגמר. רפאלוב הוחלף בדקה ה-87, קני סייף נותר על הספסל של גנט. כזכור, רפאלוב כבש את שער הניצחון בגמר הגביע בעונה שעברה מול אנדרלכט. הפעם, היריבה שלו תהיה סטנדרד ליאז', ב-19 במרץ.

לעומת זאת, השבוע המאכזב של ניר ביטון וסלטיק נמשך עם הפסד 2:1 במשחק העונה של הליגה לטוענת לכתר אברדין. סלטיק רצתה לנקום ביריבתה ולהתאושש מההפסד המפתיע לרוס קאונטי בחצי גמר גביע הליגה, אבל ג'וני הייז (31) וסיימון צ'רץ' (37) כבשו לזכות אברדין, בעוד לי גריפית'ס רק צימק בתוספת הזמן. ביטון השלים 90 דקות בהרכב האלופה, שנהנית כעת מיתרון של שלוש נקודות בלבד בפסגה הסקוטית, אחרי 24 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully