וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: רק 0:0 לצ'לסי עם ווטפורד, אברטון גברה על ניוקאסל 0:3

פאטו לא נכלל בסגל של חוס הידינק, שראה את קבוצתו מאיימת על השער של הורליו גומש בעיקר במחצית השנייה, אך מחמיצה שוב ושוב. לנון ובארקלי (צמד) העמיקו את המשבר של המגפאייז

one
עימות בין צ'לסי לווטפורד. GettyImages
עצבים היו, שערים לא/GettyImages

המחזור ה-24 בפרמיירליג ננעל הערב (רביעי) עם שני משחקים. במוקד שבה צ'לסי לאכזב כשסיימה ב-0:0 עם ווטפורד, בעוד אברטון העמיקה את הצרות של ניוקאסל עם 0:3.

ווטפורד - צ'לסי 0:0

דווקא אחרי מומנטום לא רע שהגיע בעקבות הניצחון על ארסנל והחמישייה הקלילה בגביע, ירדה קבוצתו של חוס הידינק לקרקע ורשמה תיקו נוסף, ארבעה ימים לפני הקרב הגדול עם מנצ'סטר יונייטד. אדן הזאר שכבש בגביע ירד לספסל, אלשנדרה פאטו כלל לא נכלל בסגל, וההזדמנויות הטובות ביותר במחצית הראשונה היו שייכות דווקא למארחת. במחצית השנייה הבלוז נראו קצת יותר טוב, אך הורליו גומש סיפק כמה הצלות גדולות ודאג שהתוצאה המאופסת תישאר עד שריקת הסיום.

שחקני אברטון שיימוס קולמן, ארון לנון. GettyImages
ניצחון שני ברציפות. לנון וקולמן/GettyImages

אברטון - ניוקאסל 0:3

אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון עושה רושם שהטופיז מתאוששים. אל ה-0:3 על קרלייל בגביע הצטרף הניצחון הערב, וכעת הפער בין ניוקאסל שמתחת לקו האדום ואברטון, שעולה זמנית למקום ה-11, עומד על 11 נקודות. ארון לנון (23), ורוס בארקלי (צמד פנדלים, בדקות 88 ו-90) כבשו והנחילו לניוקאסל הפסד שני ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully