וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "מאוכזב מהטכניות של אליהו וסמית'. זה לא מתאים להם"

3.2.2016 / 21:24

כעס בהפועל ירושלים אחרי ההפסד 103:94 לסראטוב, במהלכו ספגו שני כוכבי הקבוצה עבירות טכניות. אליהו: "יש לנו הרבה בעיות". דני פרנקו ניסה למצוא את נקודת האור: "מאוד נהניתי ממנקו"

one

הפועל ירושלים ספגה הערב (רביעי) הפסד נוסף בשלב 32 הגדולות ביורוקאפ, 103:94 לסראטוב בארנה, והמשיכה את העונה העגומה שלה במפעל. האדומים שוב לא עמדו בקצב המהיר של היריבה הרוסית ונראו עצבניים במיוחד, כשדונטה סמית' וליאור אליהו ספגו עבירות טכניות שלא ממש עזרו לקבוצה. רפי מנקו, שקיבל הזדמנות נדירה מדני פרנקו, היה נקודת האור היחידה עם 19 נקודות וסיוע לקאמבק המאוחר של האדומים.

"אני מאוכזב מזה שחזרנו בחצי השני למשחק, ובסוף ייצרנו מומנטום טוב איתו היינו צריכים לנצח את המשחק", אמר מאמן ירושלים דני פרנקו בסיום. "מרוב אנרגיות עשינו טעויות, וחבל. הלכנו עם חבר'ה צעירים שהחזירו בגדול. היה לנו קשה עם סראטוב גם בחוץ, גם שם זה התפתח דומה ולא הצלחנו לעמוד בקצב מולם. גם היום לא הצלחנו לעצור את הקצב שלהם. היו דקות של חוסר ריכוז, צריך למצוא לזה פתרונות. צריך לשחק עם הרוח שהיתה פה לקראת סיום גם כשלא נכנסים לפיגור. בחצי השני שיחקנו בהרבה מאוד דקות כמו שאנחנו צריכים לשחק. מאוד נהניתי מרפי מנקו".

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. ברני ארדוב
מאוכזב. פרנקו/ברני ארדוב

על הטכניות של דונטה וליאור אליהו: "זה משהו שבא עם הרצון לחזור למשחק. זה לא בסדר ולא מתאים להם. הם הרגישו שקיפחו אותם, זה מתוך רצון טוב ורצון לנצח את המשחק".

ליאור אליהו: "יש לנו הרבה בעיות שאנחנו צריכים לפתור. אנחנו בתקופה לא טובה וזה ברור לכולם. למה נראינו ככה בחצי הראשון? אני לא יודע מאיפה להתחיל. הצוות המקצועי הכין אותנו להכל, פשוט לא עצרנו אותם. במשחק כזה צריך להיות ממש ממש מרוכזים. לא התמודדנו עם זה במחצית הראשונה, במחצית השנייה כן".

רפי מנקו, מנקודות האור הבודדות הערב, שסיים עם 18 נקודות, סיכם: "זה מאכזב. כקבוצה מקצוענית אנחנו תמיד רוצים לנצח. ידענו שאין סיכוי לעלות אבל היה לנו חשוב להילחם בשביל עצמנו והקהל וכל מי שבמועדון הזה, וזה מאוד מאכזב. אני משתדל להביא אנרגיות בכל פעם שאני נכנס למגרש. אני מאוד סבלני, ובטוח שהדברים יגיעו. אני אחד שעובד קשה, בא לכל משחק ומרגיש שאני יכול לתרום. אם אני משחק או לא זו החלטה של המאמן".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
פתיחה עגומה. גפני, טימור ודאנקן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully