וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הקריאות הגזעניות מול בני סכנין: עונש רדיוס בפועל למכבי נתניה

3.2.2016 / 21:10

חלק מהאוהדים קראו "מוות לערבים" ונהמו לחמזה בארי, הקבוצה תרצה את העונש במשחק מול מכבי תל אביב. כ-100 מאוהדי מכבי נתניה קראו לדורון אוסידון להתפטר, פיירברג: "נעשה לו עוול"

one

כ-100 מאוהדי מכבי נתניה מחו הערב (רביעי) מחוץ לישיבת מועצת העיר בהשתתפות ראשת העיר, מרים פיירברג, וקראו ליושב ראש הקבוצה, דורון אוסידון, להחזיר את המפתחות ולעזוב את המועדון.

"הקבוצה קרסה בעיקר משום שהבעלים לשעבר נקלע לקשיים כלכליים ולא יכול היה להחזיק במועדון", אמרה פיירברג בעקבות המחאה. "הזיכרון שלנו ושל האוהדים קצר. כשכל האוהדים הניפו שלטים וביקשו ממני להציל את הספינה שטובעת, לא הרבה אנשים היו מוכנים לקחת על עצמם בנקודת שפל הזו ובמצב בלתי נסבל את מכבי נתניה. המליצו לי על דורון אוסדון ובניגוד למה שחושבים, חקרנו ובדקנו עליו והתרשמנו ממנו. בסופו של יום אוסדון קיבל את המניות מהבעלים ולא מעיריית נתניה שרק נרתמת ולא מתיימרת להיות בעלים".

עוד אמרה פיירברג: "הבעלים העביר לו את המניות והוא ימשיך לנהל. אני חושבת שאחד מענפי הספורט שמאופיינים בכפיות טובה זה כדורגל. כשאתה מנצח אתה סגן של אלוהים. כאשר מפסידים המצב משתנה. קשה למצוא אנשים שמוכנים לקחת על עצמם להיות בעלים של הקבוצה ואפילו יאמר שהגיע לכאן עם הרבה רצון טוב והרבה כסף עמד לא פעם מול אוהדים מתוסכלים שהטיחו בו קללות עד ששם את המפתחות והלך הביתה. נעשה עוול לאוסדון, כי הרצון שלו להצליח הוא ברור. כל הסיפורים מסביב לא רלוונטים. מי שלא עושה לא טועה. הטעויות לא רק שלו. היו הבטחות של אנשים להעביר תמיכה ולא עמדו בהבטחות שלהם וחבל. העירייה עושה הכול כדי לסייע אבל יש פרוצדורות שמחייבות את העירייה. נראה לנו על פניו שמכבי נתניה תרד ליגה אבל אני עושה מאמצים כדי לסייע לקבוצה למצוא ספונסר. היו לנו הרבה תקוות ואכזבות מהרבה גורמים. אנחנו מנהלים משא ומתן ולא מתייאשים ואני משוכנעת שנמצא רוכש לקבוצה. בספורט יש עליות ומורדות וצריך להסתכל בפרספקטיבה נכונה. מכבי נתניה תרד שוב אבל תעלה בגדול ואחד מהמשאים ומתנים שאנו מנהלים יצליח".

מרים פיירברג ראש עיריית נתניה עם יו"ר מכבי נתניה דורון אוסידון. קובי אליהו
"הטעויות לא רק שלו". פיירברג עם אוסידון/קובי אליהו

בעקבות הקריאות הגזעניות של אוהדי הקבוצה במשחק מול בני סכנין (נהמו לחמזה בארי וקראו מוות לערבים), בית הדין של ההתאחדות לכדורגל הטיל על המועדון עונש של משחק רדיוס בפועל (מול מכבי תל אביב), וקנס בסך 23 אלף שקלים. בנוסף, ספגה מכבי נתניה עונש של שני משחקי רדיוס על תנאי לשנה.

עדכון ראשון: 20:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully