וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין דחה את ערעורן של בית"ר ירושלים ובני סכנין

השתיים ערערו על העונש (רדיוס וקנס של 30 אלף שקלים) שספגו בעקבות האירועים במשחק ביניהן, אך בית הדין של ההתאחדות לכדורגל החליט לדחות את בקשותיהן

אוהדי בני סכנין. ברני ארדוב
הערעור נדחה. אוהדי בני סכנין/ברני ארדוב

עונש הרדיוס והקנס בסך 30 אלף שקלים שספגו בית"ר ירושלים ובני סכנין בעקבות האירועים במשחק ביניהן, נותר בעינו, לאחר שבית הדין של ההתאחדות לכדורגל החליט הערב (רביעי) לדחות את הערעור שהגישו השתיים.

כזכור, הקבוצה מהבירה עמדה לדין בגין התפרעות אוהדים וקריאות גזעניות ואילו בני סכנין עמדה לדין בגין ביזוי ההמנון, השלכת אבוקות והשלכת חפץ למגרש. נגד בית"ר ירושלים עמד עונש של הפחתת שתי נקודות על תנאי בגין ארבע עבירות על קריאות גזעניות בעונה שעברה, אך מכיוון שלא נעשו עבירות כאלה העונה הוא לא הופעל אלא הוארך בשנה, עד 27 בינואר 2017.

בנוסף, הפועל תל אביב נענשה לאחר שאוהד הקבוצה פרץ לכר הדשא במהלך המשחק מול בני סכנין. היא נקנסה ב-5,000 שקלים בפועל ועוד 10 אלף שקלים על תנאי. מכבי נתניה נקנסה ב-1,500 שקלים לאחר שמאמנה מנחם קורצקי ישב על הספסל אף על פי שלא נרשם בהתאחדות, ואילו החלטה בנוגע למכבי חיפה, שאוהדיה השליכו אבוקות במשחק מול הפועל עכו, תתקבל בראשון, לאחר שבית הדין אפשר לירוקים להעביר את המסמכים המתאימים עד אז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully