וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב העבירה את גילי ורמוט למכבי חיפה ללא תמורה

מיטש גולדהאר החליט לשחרר את הקשר ממכבי תל אביב והירוקים החתימו אותו לעונה וחצי. שחר: "מעריך מאוד את הוויתורים שגילי עשה כדי לחתום". הצהובים נפרדים: "הוא הראה שהוא לא מרגיש בנוח"

one

מיטש גולדהאר החליט היום (רביעי) לשחרר סופית את גילי ורמוט ממכבי תל אביב. הקשר עזב את קרית שלום וחתם במכבי חיפה לעונה וחצי, כששכרו עד תום העונה צפוי לעמוד על כ-100 אלף יורו, סכום נמוך משמעותית ממה שהרוויח כשחקן מכבי תל אביב. תחילה דובר על עסקת השאלה במסגרתה תינתן לירוקים אפשרות לרכוש את הקשר תמורת 200 אלף יורו בקיץ, אך בסופו של דבר הבעלים של הצהובים החליט לשחררו ללא תמורה, והקשר עבר בבקרה כעשר דקות לפני תום מועד ההעברות.

יעקב שחר אמר: "אני מעריך מאוד את את המאמץ והויתורים שעשה גילי ורמוט על מנת שהמשולש בין המועדונים והשחקן יצא לפועל. אני מאחל לגילי ורמוט בהצלחה".

ממכבי תל אביב נמסר: "הגענו לסיכום על שחרורו של גילי ורמוט מחוזהו לאחר בקשות חוזרות מצידו של השחקן במהלך החודשים האחרונים. גילי הראה כי הוא לא מרגיש בנוח להישאר במכבי תל אביב והביע באופן ברור כי ברצונו לעזוב".

גילי ורמוט. ברני ארדוב
מהלך של הרגע האחרון. ורמוט/ברני ארדוב

ורמוט הצטרף למכבי תל אביב בינואר 2015, אבל עשוי לעזוב אותה אחרי שנה בלבד, במהלכה הוא לא הצליח להותיר חותם משמעותי. אם יעבור למכבי חיפה, היא תהיה התחנה הרביעית שלו בישראל אחרי שהוא שיחק לפני כן בהפועל חיפה, הפועל תל אביב ומכבי תל אביב.

ורמוט בן ה-30 החל את הקריירה בהפועל חיפה וב-2005 עבר להפועל תל אביב. בהמשך שיחק גם בגנט הבלגית, קייזרסלאוטרן הגרמנית ודה חראפסחאפ ההולנדית. בשמונה השנים שלו בהפועל תל אביב הוא זכה באליפות אחת ובארבעה גביעים. בתקופה הקצרה שלו במכבי תל אביב הספיק לזכות באליפות וגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully