וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: טואטחה יישאר, רומאריו פירס חתם עד תום העונה

3.2.2016 / 17:20

לאחר שיחה בין הירוקים לנציגיו של המגן, הוחלט שהוא לא יעבור למכבי תל אביב: "העדיף לצאת לאירופה ממכבי חיפה". הקשר הברזילאי של מכבי נתניה סגר עד סוף העונה עם אופציה לשנתיים נוספות

ברני ארדוב

בווידאו: אולפן וואלה! NEWS

טאלב טואטחה נשאר במכבי חיפה. נציגי השחקן שוחחו היום (רביעי) עם ראשי מכבי חיפה והחליטו כי המגן לא יעבור למכבי תל אביב, על אף העניין הרב שהצהובים גילו בו. "בשם משפחת טואטחה והשחקן, אנחנו מכבדים את ההצעה המכובדת שמכבי תל אביב הגישה לשחקן, אך למרות כל זאת, בישראל טואטחה העדיף להישאר במכבי חיפה ומשם לצאת לאירופה", אמרה לוואלה! ספורט נציגת השחקן, ויקי וקנין.

גורם במועדון אמר לוואלה! ספורט: "טואטחה נשאר". גם המגן הימני אייל משומר צפוי להמשיך בקבוצה עד סיום העונה ולחזור לסגל של רוני לוי.

גילי ורמוט חתם במכבי חיפה

שחקן מכבי חיפה, טאלב טואטחה. קובי אליהו
נשאר בירוק. טואטחה/קובי אליהו

מי שכן חתם הוא רומאריו פירס. הקשר חתם עם אופציה להארכת החוזה בשנתיים נוספות. השחקן, שעל מועמדותו פורסם בוואלה ספורט, הגיע בשעות הצהריים לפגישה בליווי נציגו אבי נימני. פירס בן ה-27 שיחק תחת רוני לוי במכבי נתניה. שלשום, לאור ההחלטה שלא להחתים את הקשר הבולגרי ולדימיר גאדז'ב, החליט המאמן ללכת על שחקן שמכיר את הליגה הישראלית ופירס הפך למועמד המוביל שלו.

מיד לאחר החתימה אמר פירס לאתר הרשמי: "מאושר להצטרף למועדון ענק כמו מכבי חיפה, שמח שרוני רוצה אותי. רוני מהמאמנים הטובים שאימנו אותי ואתן הכל למען הקבוצה והקהל, חובת ההוכחה עליי".

פירס גדל במחלקות הנוער של בוטפוגו ובואבישטה. בקיץ 2010 עבר לאולאירה ואחרי חצי שנה לדוקה דה קצ'יאס. בהמשך הושאל למרסיליו דיאס ומאקה. בקיץ 2012 הוא חתם בגולריה ביסטריציה הרומנית, ובינואר 2013 הגיע לפטרולול עימה זכה בגביע הרומני. בספטמבר 2014 הגיע
פירס למכבי נתניה. פחות משנה וחצי אחרי, הוא עבר למכבי חיפה.

עוד לפני החתימה אמרו גורמים במכבי חיפה כי: "רוני לוי מכיר היטב את פירס ומאמין בו. הוא הצליח תחתיו במכבי נתניה, ואנחנו מאמינים שיוכיח את עצמו גם במועדון שלנו".

רומאריו פירס, מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
רוני לוי מאמין בו. פירס/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully