וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי קרית גת: פוורורד עירוני רמת גן, קלי בידלר, עשוי להצטרף

3.2.2016 / 13:01

הפורוורד האמריקאי (28, 1.99) שיעזוב את הקבוצה מהלאומית ויפנה את מקומו לג'רמיס סמית', צפוי להתחיל להבחן בשורות הקבוצה של נתי כהן. גם וולטר שארפ מועמד להגיע אם ישוחרר מהפועל תל אביב

one

בווידאו: מכבי קרית גת מנצחת את הפועל תל אביב

פול דילייני מכבי קרית גת מטביע מול הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יקבל חיזוק? דילייני/ברני ארדוב

מכבי קרית גת משחקת כבר למעלה מחודש עם שלושה זרים בלבד לאחר הפציעה של רומרו אוסבי, שקרע את הרצועה הצולבת וגמר את העונה, ובמועדון ממשיכים לעשות מאמצים על מנת למצוא שחקן שימלא את מקומו וישלים את מצבת הזרים של הקבוצה. מי שעשוי להצטרף למועדון הוא הפורוורד קלי בידלר, שחקנה של עירוני רמת גן, שיעזוב בימים הקרובים את הקבוצה מהליגה הלאומית ויפנה את מקומו לג'רמיס סמית' שחתם במועדון. בידלר צפוי להבחן בשורות הקבוצה של נתי כהן, ואם ירשים, יחתום ובכך תסיים הקבוצה את מכסת הזרים שלה לעונה הקרובה.

בידלר (28, 1.99) הוא בוגר אוניברסיטת מאונט סנט מארי משנת 2010. אחרי סיום הקריירה שלו במכללות חתם בליגה הראשונה בפינלנד, בה שיחק במשך שנתיים, ולאחר מכן הצטרף למידלדויטשר מהליגה הגרמנית השנייה, ולאחר עונה אחת בלבד המשיך לליגה האוסטרית. בעונה שעברה הגיע לישראל וחתם בהפועל מגדל העמק, שם היה לאחד הזרים הטובים בליגה כשרשם 20.6 נקודות ו-11.5 ריבאונדים למשחק. העונה הגיע לעירוני רמת גן באמצע העונה ורשם בתשעה משחקים 18.2 נקודות ו-10.2 ריבאונדים למשחק.

בקרית גת מרוצים מאוד מהיכולת שהפגינו השחקנים בניצחון על הפועל תל אביב ביום שני, ניצחון שהשאיר את הקבוצה במקום ה-11, וקירב אותה במעט לעירוני נס ציונה והפועל תל אביב שמעליה. מלבד מועמדותו של בידלר במועדון עוקבים אחר התפתחויות בנוגע לוולטר שארפ שנבחן בהפועל תל אביב, וייתכן כי ישוחרר בקרוב. אם שארפ ישוחרר, קרוב לוודאי שהוא יגיע למבחנים בשורות הקבוצה של נתי כהן במקביל לבידלר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully