וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ברוסיה: "לוקומוטיב וצסק"א מוסקבה מעוניינות במונאס דאבור"

לאחר תום מועד ההעברות ברוב אירופה, ברוסיה, שם החלון עדיין פתוח, טוענים כי החלוץ הישראלי הוא מטרה מרכזית עבור שתיים מהקבוצות הגדולות בליגה. שתי הקבוצות זקוקות לחלוץ וייצטרכו לשלם כ-5 מיליון יורו

שחקן גראסהופרס, מונס דאבור. גראסהופרס, אתר רשמי
בדרך לרוסיה? דאבור/אתר רשמי, גראסהופרס

חלון ההעברות של ינואר נסגר ברוב הליגות הגדולות באירופה, אך האם מונאס דאבור יעזוב בכל זאת את גראסהופרס בדרך למועדון גדול יותר? ברוסיה טוענים היום (שלישי) כי לוקומוטיב מוסקבה וצסק"א מוסקבה סימנו את החלוץ הישראלי בן ה-23 וצפויות לעשות מהלך כדי לרכוש אותו מהשווייצרים.

חלון ההעברות ברוסיה ייסגר רק בעוד שלושה שבועות ושתי הקבוצות זקוקות לחלוץ. בצסק"א איבדו את סיידו דומביה, שלא יחזור לתקופת השאלה נוספת מרומא וחתם בניוקאסל ובלוקומוטיב צריכים חיזוק לחוד אחרי שמכרו את עומאר ניאסה לאברטון בלמעלה מ-13.5 מיליון פאונד.

ברוסיה העריכו כי מחירו של דאבור יהיה כ-5 מיליון יורו, סכום אותו שתי הקבוצות לא אמורות להתקשות לשלם. אם החלוץ יעבור לצסק"א, הרי שהוא יהיה הישראלי השני בקבוצה, בצוותא עם ביברס נאתכו.

דאבור הבקיע העונה 14 שערים במדי גראסהופרס, שאף קיימה מגעים עם רד בול זלצבורג למכירתו בחלון ההעברות, אך העניין לא צלח ודאבור נותר בקבוצתו.

שחקן צסק"א מוסקבה, ביברס נאתכו. AP
יקבל חבר חדש? נאתכו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully