וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה וכפר סבא נאבקות על החתמתו של הקשר דידייה ברוסו

3.2.2016 / 7:09

כוכב הפועל רמת גן שכבש העונה 11 שערים בליגה הלאומית מבוקש בליגת העל, ונוטה להעדיף את האחרונה בטבלה כדי לשוב לשתף פעולה עם חברו איסו לינגאנה. ממאדו צ'אם סירב להגיע לנתניה

one

מכבי נתניה והפועל כפר סבא בעקבות כוכב הפועל רמת גן דידייה ברוסו. הקשר יליד חוף השנהב כבש העונה 11 שערים בליגה הלאומית מעמדת הקשר המרכזי, והעדיפות הראשונה שלו היא דווקא לעבור לנתניה. בכפר סבא מקווים כי נתניה לא תצליח בסופו של דבר לעמוד בתנאי העסקה והשחקן יעבור אליהם. זו הסיבה שכפר סבא התמהמה אתמול עם מילאן סמיליאניץ' ולא מיהרה להחתימו. לקבוצה של סתיו שחם יש מקום לשחקן זר נוסף אחרי שחרורו של לנרי קהינדה והעדיפות הראשונה היא לברוסו.

יחד עם זה, לנתניה יש זכות לפני כפר סבא, ועד הצהריים ינסו במועדון לנסות ולסגור את העסקה למרות שבהחלט ייתכן שבסופו של דבר נתניה תיאלץ לוותר עליו לטובת כפר סבא. אחת הסיבות בגללן מעדיף ברוסו את נתניה היא חברו איסו לינגאנה ששיחק איתו לפני שנה ברמת גן ואתמול חתם במכבי נתניה.

היום צפוי יום עמוס ליו"ר הקבוצה דורון אוסידון שיגיע למשרדי הרשות לבקרת התקציבים כדי להעביר את החוזים של לינגאנה, צחי אליחן ונמניה פטרוביץ'. בצהריים צפוי לנחות החלוץ הרומני מירצ'ה אקסנטה בכדי להצטרף אף הוא לשורות הקבוצה ובכך למעשה תשנה נתניה את פניה לקראת המשחקים שנותרו לסיום העונה. חמזה בארי צפוי לעבור להפועל תל אביב למרות שהיו"ר אוסידון לא רצה בכך. נתניה ניסתה לבצע טרייד עם הפועל רעננה על ממאדו צ'אם, אך הוא העדיף להישאר ברעננה.

דידייה ברוסו שחקן הפועל רמת גן (שמאל) מול הפועל כפר סבא. קובי אליהו
בדרך לליגת העל? ברוסו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully