וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד גדיר סיכם לשלוש שנים וחצי בהפועל באר שבע

3.2.2016 / 0:28

החלוץ שב מבלגיה ויחתום אצל המוליכה לאחר בדיקות רפואיות: "שמח לחזור לארץ למועדון גדול. לבאר שבע מטרות גבוהות, אעשה הכול כדי לנסות להגשים אותן". ארבייטמן יעבור להפועל ת"א?

one

הפועל באר שבע הודיעה הלילה (בין שלישי לרביעי) כי סיכמה עם החלוץ מוחמד גדיר את תנאיו לשלוש השנים וחצי הבאות.

השחקן, שעל הפניה אליו פורסם בוואלה! ספורט, יעבור מחר בדיקות רפואיות במועדון ולאחריהן, יחתום רשמית על חוזהו. "אני שמח מאוד לחתום בהפועל באר שבע ולחזור לארץ למועדון גדול. לבאר שבע מטרות גבוהות ואני אעשה הכל כדי לעזור ולנסות להגשים אותן", אמר גדיר.

ביום ראשון פרסמנו כי דודו דהאן שוב הציע את גדיר לבאר שבע ואילו שלומי ארבייטמן עשוי לעבור להפועל תל אביב. במועדון ניהלו כל העת משא ומתן מתקדם עם השחקן ולא ויתרו על שירותיו והערב אישרו בהפועל תל אביב כי גדיר אכן עשוי להעדיף דווקא את באר שבע ולחתום אצל מוליכת הטבלה. בשלב זה, הדרך של החלוץ ששב לארץ מלוקרן נסללה לבירת הנגב.

גדיר החל את הקריירה במכבי חיפה וממנה הושאל פעמיים, לבוורן ולבני סכנין. בתחילת העונה הוא יצא בפעם השנייה בקריירה לבלגיה וחתם לארבע שנים בלוקרן, אולם לא הרבה לשחק והחליט לשוב לישראל.

בעקבות המעבר של גדיר, עשוי שלומי ארבייטמן לעבור להפועל תל אביב. החלוץ מבוקש אצל אלי גוטמן, אבל מעוניין בחוזה ארוך. במהלך הבוקר צפויה הפועל תל אביב לפנות לנציגו של השחקן אבי נמני בניסיון לסגור את ההעברה.

מוחמד גדיר שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
ינסה לעזור במאבק האליפות. גדיר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully