וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו גורש הודה: "לשחקנים ולקהל יש משקעים עם גוטמן"

31.1.2016 / 6:47

שוער באר שבע הצטרף לבוזגלו: "מכבי תל אביב לא תרפה, אבל היא יודעת שגם באר שבע לא תרפה". מקורב להובאן: "הוא מבולבל מההצעה של הפועל". למרות דברי בכר: ארבייטמן עשוי לעזוב. ברדה יחתום

one

הפועל באר שבע ממשיכה לנצח ומחכה למעידה של מכבי תל אביב. אתמול (שבת), אחרי הניצחון 0:1 על הפועל תל אביב בבלומפילד, הודו חלק מהשחקנים כי היכולת שהציגו לא מספיק טובה, אבל הסבירו ש"לשחק שלושה משחקים בשישה ימים, כשהמאמן לא משנה כמעט את ההרכב, משפיע. היינו עייפים מאוד וזה ניכר גם במשחק שלנו". נקודות האור של הקבוצה הם שיר צדק וג'ון אוגו שצוינו לטובה. האחרון עשוי לעזוב בקיץ. אם תגיע הצעה טובה לבאר שבע היא תמכור אותו. למרות ההצהרה אתמול כי הסגל יישאר עד תום העונה, במועדון עדיין בודקים אפשרות לעשות עסקה ברגע האחרון ובכל מקרה עוסקים בעיקר בהארכת החוזים של מספר שחקנים.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
עדיין בודקים אופציות. ברק בכר/ברני ארדוב

שלומי ארבייטמן מחזיק בהצעה מהפועל תל אביב וממתין להתפתחויות בעניינו. אם יעזוב, באר שבע תנסה לצרף את מוחמד גדיר. ברק בכר אמר אתמול שארבייטמן נשאר בקבוצה, אך בבאר שבע היה מי שהזכיר ש"רק לפני שלושה שבועות הוא אמר במסיבת עיתונאים שגורנד הממשיך עד סוף העונה". על פי ההודעה של מכבי פתח תקוה, גורדנה עצמו אמור לחתום היום בקבוצה, אף בבאר שבע טוענים כי הצדדים עדיין לא סגרו את העסקה סופית. במועדון משדרים ביטחון לגבי המשך דרכו של אובידיו הובאן, אך בינתיים המשא ומתן בין הצדדים לא הגיע לשלב של סיכום.

"הובאן מבולבל מההצעה שנתנה לו הפועל תל אביב. 300 אלף יורו זה לא הולך ברגל", אמר מקורב לעסקה בשבוע שעבר. באר שבע הציעה כ-250 אלף בלבד, כך שהשחקן עדיין מתלבט ומצפה להצעה משופרת. שחקנים העריכו שהובאן שייכלל בסגל הנבחרת ליורו הקרוב יודע כי יהיה לו ביקוש אדיר בקיץ, ולכן הוא לא מתכוון לוותר על הדרישות שהציב. השבוע אמורה לצאת הודעה רשמית בנוגע להמשך דרכו של אליניב ברדה. החלוץ יחתום לעונה נוספת כשבסיומה יוחלט האם ימשיך לשחק או יפרוש ויקבל תפקיד מקצועי במועדון.

"אנחנו לא באים עם משקל על הגב. מכבי לא תרפה, אבל היא יודעת שהפועל באר שבע לא תרפה. זה יהיה מאבק צמוד עד הסוף, כמו שהיה עד עכשיו. מי שתמצמץ ראשונה, תפסיד", אמר דודו גורש, שהתבקש להתייחס למשקעים של מאור בוזגלו בנוגע לאלי גוטמן. כזכור, הקשר אמר במהלך השבוע כי אלי גוטמן לא "ספר" אותו בנבחרת, ובמהלך המשחק לא מעט מהאוהדים שרקו בוז למאמן הלאומי לשעבר. גורש הפתיע כשסיפר: "באופן אישי לא כעסתי. אבל יש לשחקנים ולקהל משקעים. ראיתי את זה הרבה מהקהל, הבנתי שהם כועסים ששחקנים של באר שבע לא שותפו בקמפיין. אבל זה היסטוריה. אני צריך להיות מצוין ואם יזמינו אותי אני מוכן".

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את הפועל תל אביב, רייכרט הורחק

לכתבה המלאה
דודו גורש שוער הפועל באר שבע (שמאל) עם ברק בכר. ברני ארדוב
היו משקעים. דודו גורש עם בכר והשחקנים/ברני ארדוב

"כדי שקבוצה תנצח צריך לא לספוג. זה לא שברק שם דגש על זה. לפעמים סופגים שער, נגד בית"ר זה קרה משאננות. אם היינו מובילים 1:0, בית"ר לא הייתה מבקיעה שער. הפנים שלנו למשחק נגד נתניה", המשיך השוער. "הכנתי את עצמי למשחק נגד הפועל, ידעתי שיהיו מצב אחד או שניים ואצטרך לעמוד בהם. השבוע האחרון היה לא קל מבחינתנו, אבל עברנו אותו בהצלחה של מאה אחוז. עכשיו נוכל לנוח ולאגור כוחות למשחק הבא". על העובדה שהוא כמעט לא מוזכר כגורם משמעותי במירוץ לאליפות אמר: "לא באתי לבאר שבע כדי לקבל פידבקים מהתקשורת, באתי כדי לקחת תואר. לא אכפת לי שלא יזכירו אותי. שישכחו אותי, העיקר שנסיים עם תואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully