וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת החלומות: המחזור המפתיע של אייזיק רוזפלט

3.2.2016 / 7:00

המתאזרח של הפועל חולון הוביל את טבלת השחקנים עם 41 נקודות ושלח את אילנה מאיר לראש הדירוג השבועי. וגם: מוביל חדש בדירוג המצטבר, שינויים בצמרת ליגת החלומות VIP ואיפה נמצא מאיר טפירו?

one

המחזור החמישי של ליגת החלומות "אלדן" של מנהלת ליגת העל בשיתוף וואלה ספורט ננעל עם סיום משחקי המחזור ה-18 שלשום (שני) אך התוצאות פורסמו רק אמש לאחר בחינה מחדש של הסטטיסטיקה במשחק בין מכבי קרית גת להפועל תל אביב. עם פרסום התוצאות יש מוביל חדש לדירוג המצטבר, אורי בר יוסף, עם קבוצת בר יוסף 1, עם 899 נקודות. בר יוסף, שביתרון 5 נקודות על פני המקום הראשון ו-7 על המקום השלישי, בעמדה טובה לקראת המשך התחרות, בה יזכה המקום הראשון ב-25 אלף שקלים. מאיר טפירו, ממשיך לשהות בצמרת, כשהוא מדורג עשירי עם 861 נקודות.

באופן מפתיע, השחקן היעיל ביותר השבוע הוא אייזיק רוזפלט מהפועל חולון, שהביא למי שבחר בו לא פחות מ-41 נקודות. המדד הממוצע של רוזפלט העונה בליגה הוא 11.8 בלבד, כך שלא בטוח עד כמה יוכל לשמור על עקביות עם התוצאה הנהדרת שלו. בצמרת השחקנים השבוע נמצאים אלאדה אמינו ופול דילייני עם 37 נקודות כל אחד, גל מקל, עליו המלצנו בתחילת המחזור, עם 36 נקודות ודיאנטה גארט ממכבי אשדוד שהביא למי שבחר בו 34 נקודות.

הזוכה השבועית היא אילנה מאיר, שחקנית פנטזי ותיקה שגרפה 241 נקודות, והגיעה ל-835 נקודות במצטבר. אילנה זוכה בכדורסל MOLTEN הרשמי של מנהלת הליגה. היא זיהתה את החסרונות במכבי חיפה והלכה על שלושה נציגים להפועל חולון - דן שמיר המאמן, גוני יזרעאלי ואייזיק רוזפלט כקפטן. בנוסף בחרה מאיר בדווין סמית', ליאור אליהו, גל מקל, אלאדה אמינו, ג'מאר סמואלס ודור וכנר מהפועל תל אביב שלא זיכה אותה בנקודות, אך לא מנע ממנה לזכות במקום הראשון השבועי.

שלומי פרי, דובר מנהלת הליגה, ממשיך לשלוט בליגת החלומות VIP עם 189 נקודות שבועיות ו-848 נקודות במצטבר שמציבים אותו במקום ה-25 הכללי. חשבון הטוויטר פייק סרוסי כבש את המקום השני עם 200 נקודות שבועיות מכובדות, כשרועי חגאי, מאמן עירוני רמת גן, ירד למקום השלישי. בתחתית ממשיך שון דניאל להיות במקום האחרון, אך מתחיל לסגור על יועד בית יוסף שבמקום מעליו.

המחזור השישי בליגת החלומות יינעל לחילופים ביום שבת כבר בשעה 18:00, מעט לאחר יציאת השבת, לקראת המשחק הראשון במחזור ה-19 בליגה, בין הפועל תל אביב לבני הרצליה. ביום שישי נמליץ לכם על שחקן לקראת המחזור ובנוסף נביא דוח פציעות מקיף.

אייזיק רוזפלט שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
לכו עליו בליגת החלומות. רוזפלט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully