וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיגעון בסין נמשך: ג'קסון מרטינס חתם בגואנגז'ו תמורת 45 מיליון יורו

5 ימים אחרי שראמירס עבר לג'יאנגסו תמורת 25 מיליון ליש"ט, אלופת אסיה שברה את שיא ההעברות והחתימה את חלוץ נבחרת קולומביה שקרע רשתות בפורטו, אך לא התאקלם באתלטיקו מדריד

one

חלון ההעברות האירופי אומנם נסגר, אבל מי שמככבות בשוק ההעברות הן דווקא הקבוצות הסיניות והיום (שלישי) נשבר שיא מטורף כשקבוצת ג'ואנגז'ו אלופת אסיה החתימה את ג'קסון מרטינס תמורת סכום שיא של לא פחות מ-45 מיליון יורו, כך על פי כל הדיווחים בספרד.

ההעברה הזו מגיעה חמישה ימים אחרי שקבוצת ג'יאנגסו סאנינג שברה את השיא הקודם כששילמה 25 מיליון ליש"ט עבור ראמירס שחקנה הברזילאי של צ'לסי שחתם לחמש וחצי שנים במועדון.

ג'קסון מרטינס שחקן אתלטיקו מדריד. GettyImages
שבר את שיא ההעברות בסין. ג'קסון מרטינס/GettyImages

החלוץ הקולומביאני הצטרף לקבוצה ממדריד רק בקיץ האחרון תמורת סכום לא קטן של 35 מיליון יורו והיה אמור להוביל את ההתקפה שלה, אבל התקשה מאוד להתאקלם לליגה הספרדית אחרי שקרע רשתות בפורטו וכבש שני שערים בלבד ב-15 משחקים בלה ליגה העונה.

לפני שעבר לאתלטיקו, מרטינס היה קרוב לסגור במילאן, אבל סוכנו של הקולומביאני שלח אותו לקבוצה של דייגו סימאונה וכעת מי שיהנה משירותיו של חלוץ נבחרת קולומביה הוא לואיס פליפה סקולארי המאמן הברזילאי הוותיק של גואנגז'ו. הקבוצה הסינית, בה מככבים גם ריקארדו גולארט ואלן הברזילאים, זכתה באליפות אסיה ויכולה לרשום את הקולומביאני לפני פתיחת האליפות ב-13 בפברואר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully