וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דניאל קופרברג חתם עד לסיום העונה

2.2.2016 / 23:18

הסנטר הצעיר (18, 2.06) שהיה חלק מנבחרת הנוער בקיץ האחרון יעלה מקבוצת הנוער של הירוקים, כשלקבוצה אופציית להחתימו לשלוש שנים בסיום העונה. HUNTER חתמה על הסכם חסות ראשי עם מכבי חיפה

one

מכבי חיפה הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של הסנטר הצעיר דניאל קופרברג, ששייך למחלקת הנוער של מכבי חיפה, שאינה קשורה באופן ישיר לקבוצה הבוגרת. קופרברג (18, 2.06), שחקן נבחרת הנוער שרשם 10.6 נקודות ו-5.1 ריבאונדים בקמפיין העלייה של נבחרת הנוער לדרג א' בקיץ האחרון, נחשב לשחקן מבוקש מאוד, והוא זומן לאימוני נבחרת העתודה כמו גם שחקני הקבוצה נתנאל ארצי, ניר שריד וטל אבירם. בתום העונה הנוכחית תהיה לירוקים אופציית ראשונים על השחקן המוכשר.

"לאחר התנהלות ארוכה, שהחלה בקיץ, הצלחנו להגיע לעמק השווה ולסיכום עם דניאל על צירופו לקבוצת הבוגרים של מכבי חיפה עד לתום העונה", אמר סגן יו"ר מכבי חיפה, ארנון שירן, "כשחקן שגדל והתפתח בקבוצת הנוער, אנו רואים את מכבי חיפה כביתו הטבעי".

בנוסף, אחרי למעלה מחצי שנה ללא ספונסר ראשי, חתמה הקבוצה היום על הסכם חסות ראשי עם חברת סמיט טולס הנטר בע"מ, היבואנית הבלעדית של HUNTER, חברת כלי העבודה הבינלאומית המקצועית, בישראל. HUNTER תחליף את בז"ן, שהסכם שיתוף הפעולה שלה עם הירוקים הופסק בתחילת העונה. ""אנחנו גאים לקבל את Hunter למשפחת מכבי חיפה", אמר בעלי מכבי חיפה, ג'ף רוזן. "צירופה של אחת מחברות כלי העבודה הבולטות בישראל, היא הוכחה נוספת לצמיחתה של הקבוצה כמותג ספורט גלובלי".

שחקן נבחרת הנוער דניאל קופרברג. ברני ארדוב
מצטרף לירוקים. קופרברג/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully