וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי אר סמית': "הייתי בשוק שבלאט פוטר, היה לי חיבור מצוין איתו"

הגארד התייחס לפיטורים של המאמן מקליבלנד ואמר ל-ESPN: "הוא מאמן טוב, הוא לא ציפה לאמן את לברון וקווין לאב. זו רק שאלה של זמן עד שהוא יקבל הזדמנות לאמן קבוצה אחרת ב-NBA"

מערכת וואלה!

בווידאו: הכל שטויות נפרדים מדיוויד בלאט

קצת לפני פתיחת העונה ב-NBA ג'יי אר סמית', הגארד של קליבלנד הביע ללא סייג את נאמנותו לדיוויד בלאט מאמנו כשאמר "ארוץ אל תוך חומת אבנים בשביל דיוויד בלאט". היום, פחות משבועיים אחרי שבלאט פוטר מתפקידו, סמית' התייחס למאמנו לשעבר כשאמר ל-ESPN: "הייתי בשוק. זה משהו שלא הייתי חושב עליו, זה היה ממש הלם בשבילי".

סמית' בנה לעצמו בעשרון האחרון שם של שחקן שאי אפשר לסמוך עליו, אך החיבור שלו עם בלאט עבד והגארד פרגן למאמן הישראלי: "למאמן בלאט ולי היה חיבור מצוין. הוא עשה את העבודה שלו ואני עשיתי את שלי. אכפת לו מהשחקנים שלו כאנשים. אני חושב שהוא אדם נהדר".

סמית' הודה שלא דיבר עם בלאט מאז הפיטורים, אבל שהוא לא יהיה מופתע אם הוא יקבל קבוצת NBA נוספת בעתיד הקרוב: "אני חושב שהוא מאמן טוב ומגיעה לו הזדמנות נוספת במקום אחר. אני חושב שמישהו ייתן לו הזדמנות אם הנסיבות יתאימו. אני חושב שלפני שהוא לקח את הג'וב בקליבלנד, זה היה שונה עד שלברון וקווין והוא לא ציפה לזה. זה רק שאלה של זמן עד שהוא יקבל קבוצה אחרת לדעתי".

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס עם ג'יי אר סמית'. AP
הפרגון נמשך. סמית' עם בלאט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully