וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תנסה להחתים את ארבייטמן. סיכום עם בארי

בעקבות המעבר של גדיר לבאר שבע, האדומים ירכזו את מאמציהם במטרה לצרף את ארבייטמן. מכבי נתניה לא מעוניינת להעביר את הקשר ליריבה לתחתית וייתכן כי סמארה הרוסית תקלוט אותו

one

פחות מיממה לפני סגירת חלון ההעברות בכדורגל הישראלי, והפועל תל אביב, המשנה את פניה פעם נוספת, ממשיכה לחפש שחקני חיזוק לקראת מאבקי התחתית המצפים לה.

כיוון שמוחמד גדיר הצטרף להפועל באר שבע, תנסה הפועל תל אביב להביא מחר (רביעי) למועדון את שלומי ארבייטמן. החלוץ ידרוש חוזה לשנתיים וחצי, מה שיקשה על החתמתו. כיוון שמרקו שצ'פוביץ' לא יגיע ואין כרגע אופציה טובה יותר לאדומים, הם ינסו בכל הכוח להחתים את ארבייטמן.

חמזה בארי מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
יצטרף לשונפלד בהפועל תל אביב? חמזה בארי/יוסי ציפקיס

האדומים סיכמו גם עם חמזה בארי קשרה של מכבי נתניה עד לסוף העונה הנוכחית, אלא שנועלת הטבלה הודיעה כי היא אינה מעוניינת להעביר אותו לאדומים ומחפשת קבוצה אחרת שתקלוט אותו, כאשר אחת המועמדות היא סמארה הרוסית. הסיבה היא לחץ על יו"ר נתניה, דורון אוסידון, שלא להעביר את בארי אל היריבה לתחתית.

למרות זאת, רוב הסיכויים הם שבארי אכן יעבור להפועל תל אביב, אלא אם נתניה תימצא אופציה טובה יותר. סמארה הרוסית נמצאת בתמונה ועשויה להציע מחר סכום גבוה יותר מזה שהציעו האדומים. אם בארי יצטרף להפועל, היא תשלם 20 אלף דולר על ההשאלה ושכר של 4,000 דולר בחודש, כאשר בסיום העונה תהיה להם אופציה לרכוש את השחקן תמורת 900 אלף יורו. בכל מקרה, השחקן חוזר בסוף העונה לאפולון לימסול, שעדיין מחזיקה בכרטיסו.

הקשר הגמבי כבש נגד האדומים ב-1:1 בסיבוב הראשון ובסך הכול הבקיע שלושה שערים במדי נתניה, מתוכם אחד בגביע הטוטו, כבר בהופעת הבכורה שלו מול הפועל באר שבע. כזכור, בארי בן ה-21 הגיע לארץ בקיץ כדי להיבחן במכבי חיפה, אחרי ששיחק לפני כן בקבוצת ואלטה המלטזית ונבחר לשחקן הצעיר של השנה בליגה. ברזומה שלו גם 10 הופעות במדי נבחרת גמביה.

בנוגע למרקו שצ'פוביץ' אין כל התקדמות. הפועל תל אביב לא הצליחה עד כה לגשר על הפערים במשא ומתן מול החלוץ בן ה-24 ששייך לאולימפיאקוס ושיחק העונה כמושאל במוסקרון הבלגית, וקיים ספק גדול לגבי צירופו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully