וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו ניצחה 0:2 את באסטיה, איטליה: 0:2 לרומא על ססואולו

הקבוצה מהנסיכות התבססה במקום השני בעזרת שער עצמי של מודסטה (34) ועוד אחד של ברנרדו סילבה (73). הג'אלורוסי נהנו משערים של מוחמד סלאח (11) והרכש אל שעראווי (94), ססואולו החמיצה פנדל דרמטי

המחזור ה-24 בליגה הצרפתית יצא הערב (שלישי) לדרך עם שני משחקים. מונאקו השנייה התאוששה מההפסד במחזור הקודם עם 0:2 על באסטיה. מארסיי ניצחה 0:1 במונפלייה. באיטליה, רומא ניצחה 0:2 את ססואולו.

ברנרדו סילבה שחקן מונאקו. AP
ממשיך לכבוש. ברנרדו סילבה/AP

מונאקו - באסטיה 0:2

רצף המשחקים ללא הפסד של מונאקו נעצר במחזור הקודם עם 3:0 די מביך מבחינתה מול אנז'ה. אולם, הערב הקבוצה מהנסיכות חזרה לנצח וביססה את עצמה במקום השני שמוליך לליגת האלופות. פרנסיוס מודסטה כבש שער עצמי לאורחים (35) וברנרדו דה סילבה המצוין קבע את תוצאת הסיום בדקה ה-73.

* במשחק נוסף בצרפת, מארסיי ניצחה 0:1 בחוץ את מונפלייה. ז'ורז' קווין אנקודו כבש את השער היחיד בדקה ה-68 ומיד לאחר מכן, פלוריאן תובאן, שרק לפני שלושה ימים חזר בהשאלה למארסיי מניוקאסל, הורחק.

שחקני רומא חוגגים. AP
ניצחון יפה לרומא/AP

* באיטליה, רומא פתחה את המחזור ה-23 עם ניצחון חוץ 0:2 על ססואולו. מוחמד סלאח כבש כבר בדקה ה-11 שער יפהפה לאחר שסובב כדור באמנות לפינה הרחוקה. הג'אלורוסי נלחצו לאחור ושלוש דקות לסיום, ראג'ה נאינגולאן הורחק והמארחים קיבלו פנדל, אבל דומניקו ברארדי בעט מעל המשקוף. ססואולו הלכה קדימה בניסיון להשוות ובשניות הסיום, השער נפל דווקא מהצד השני, כאשר סטפן אל שעראווי שוב מצא את הרשת וקבע את תוצאת המשחק. הרכש החדש של רומא ממשיך לעשות את העבודה. בעקבות הניצחון, רומא נצמדה לפיורנטינה ואינטר, לפחות זמנית, במאבק על המקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully