וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קווין דוראנט עשוי להצטרף בקיץ לגולדן סטייט"

העיתונאי האמריקאי אדריאן ווז'נרובסקי פרסם שהאלופה תנסה לצרף בקיץ את כוכב אוקלהומה סיטי, שמסיים את החוזה שלו. בקבוצה מאוקלנד מסרבים כרגע להגיב באופן פומבי ורשמי לעניין

שחקני אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט, ראסל ווסטברוק. AP
יעזוב בקיץ? דוראנט/AP

האם קווין דוראנט בדרך לגולדן סטייט? על פי העיתונאי האמריקאי אדריאן ווז'נרובסקי, זה בהחלט עשוי לקרות. ווז'נרובסקי מפרסם הערב (שלישי) כי האלופה עשויה לצרף את הפורוורד של אוקלהומה סיטי, אם הוא יחליט שהוא מעוניין לעזוב את קבוצתו הנוכחית.

כרגע, מציין ווז'נרובסקי, אין שום דבר ממשי ודוראנט לא שוקל לעזוב את אוקלהומה סיטי או קרוב להחלטה כזו, אבל בקיץ הדברים עשויים להשתנות. KD בן ה-27 רוצה לזכות באליפות ואם יחליט לעזוב את קבוצתו הנוכחית, הוא בהחלט עשוי להצטרף לגולדן סטייט.

דוראנט מסיים את החוזה שלו באוקלהומה סיטי בסוף השנה ועשוי לעזוב את הקבוצה. הפורוורד, שכיכב בנבחרת ארצות הברית שזכתה במדליית הזהב באולימפיאדת לונדון 2012, אוהב את אוקלהומה סיטי ותמיד חיפש סיבות כדי להישאר בקבוצה. הוא אוהב את המועדון, אבל גם רוצה להשאיר אחריו מורשת עם זכייה באליפויות. לכן, אם יחליט לעזוב בקיץ, הוא עשוי בהחלט למצוא את עצמו בגולדן סטייט, מה שישאיר לל.א. לייקרס סיכוי נמוך מאוד לזכות בו.

ווז'נרובסקי ממשיך ומציין כי בגולדן סטייט מסרבים להגיב או להתייחס לנושא באופן פומבי ורשמי כרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully