וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: משה אוחיון סיכם עד תום העונה

2.2.2016 / 17:58

קשר הפועל תל אביב בן ה-32 חוזר לקבוצת נעוריו. הוא נפגש עם ג'קי בן זקן וליבן איתו את משקעי העבר. אוחיון הסכים לרדת ללאומית כדי לחזור עם הקבוצה לליגת העל ולעלות איתה

שחקן הפועל תל אביב משה אוחיון. יוסי ציפקיס
חוזר לכור מחצבתו. אוחיון/יוסי ציפקיס

משה אוחיון חוזר למ.ס. אשדוד. קשר הפועל תל אביב, שגדל בקבוצה מעיר הנמל, חוזר לקבוצת נעוריו. השחקן בן ה-32 שוחח היום (שלישי) עם אנשי אשדוד ובשעות אחר הצהריים נערכה שיחה בין ג'קי בן זקן לאמיר כבירי מהפועל תל אביב. אחרי הפגישה נפגש בן זקן עם אוחיון לפגישה אישית, במהלכה הם ליבנו ביניהם את כל משקעי העבר וסיכמו כי הם יוצאים לדרך משותפת חדשה.

החוזה של אוחיון הוא עד סוף העונה הנוכחית ובסיומה ידונו הצדדים על המשך ההתקשרות. אוחיון יצטרף כבר מחר לאימוני הקבוצה. השחקן הסכים לרדת לליגה הלאומית מתוך אמונה שהוא יסייע לקבוצת נעוריו להעפיל חזרה לליגת העל.

אוחיון בן ה-32 (1.81 מטר) התחיל את הקריירה שלו, כאמור, במ.ס. אשדוד ועלה לבוגרים ב-2000. אחרי שש שנים שם, הוא עבר לווינטרטור השוויצרית, בה שיחק שנתיים. ב-2008 חזר שוב לאשדוד, אבל עבר מיד לבית"ר ירושלים, בה שיחק עונה אחת. לאחר מכן חזר לקדנציה נוספת באשדוד בין 2009-2011. ב-2011/12 היה בלגיה ורשה, ממנה עברה ללוצרן ומשם המשיך לאנורתוזיס פמגוסטה. בתחילת עונת 2014/15 חתם בהפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully