וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי באנגליה: צ'לסי תתארח אצל ווטפורד, אברטון מול ניוקאסל

האלופה המתאוששת והמתחזקת תנסה להמשיך לצבור נקודות על חשבון העולה החדשה (21:45), פאטו עשוי לפתוח. המגפייז ינסו להיחלץ אל מעל הקו האדום על חשבון הטופיס שלא ניצחו כבר חמישה משחקי ליגה רצופים

המחזור ה-24 בפרמיירליג יינעל ביום רביעי (21:45) עם שני משחקים. צ'לסי האלופה הדועכת תתארח אצל ווטפורד המפתיעה בעוד שאברטון תארח את ניוקאסל במפגש בין שתי קבוצות שעשו חיזוק משמעותי עם סגירת חלון ההעברות.

תקציר: ווטפורד - צ'לסי 0:0. one
ההתאוששות תימשך גם מול ווטפורד? שחקני צ'לסי חוגגים/one

אברטון - ניוקאסל (21:45)

שתי קבוצות שנמצאות בתקופה רעה מאוד תפגשנה בגודיסון פארק אחרי שהתחזקו בצורה משמעותית עם סגירת חלון ההעברות. ניוקאסל, שהחתימה את סיידו דומביה החלוץ המצוין של צסק"א, נמצאת עדיין מתחת לקו האדום אחרי עוד הפסד מול ווטפורד וחייבת כל נקודה כדי לשרוד, אך תחסר עדיין את טים קרול השוער ואת פאפיס סיסה החלוץ הפצוע. הטופיס לא ניצחו כבר חמישה משחקי ליגה ברציפות ויקוו שעומאר ניאסה החלוץ שהגיע מלוקומוטיב מוסקבה יסייע להם לאגור נקודות ולחזור לחלק העליון של הטבלה.

ווטפורד - צ'לסי (21:45)

אחרי שנקלעה לתחתית עד לפני פיטוריו של מוריניו, צ'לסי האלופה החלה לאגור נקודות ואחרי שניצחה בדרבי את ארסנל, פירקה בגביע את מילטון והערב היא פייבוריטית גם מול העולה החדשה שנותנת עונה מפתיעה לטובה. אלשנדרה פאטו הרכש החדש עשוי לפתוח יחד עם דייגו קוסטה ואוסקר, שכבש שלושער מול מילטון. הצרעות, שסיימו ב-2:2 מכובד בסטמפורד ברידג' במחזור הקודם, ינסו שוב להפתיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully