וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון דאוסון: "המטרה לסיים עם ניצחון ובתקווה במקום הראשון"

2.2.2016 / 15:53

מכבי ראשון לציון כבר העפילה לשמינית גמר היורופקאפ אך תוכל לסיים במקום הראשון אם תנצח בפינלנד את קטאייה יוהנסו (ד', 19:30) ובמקביל וילרבאן תפסיד. כל התסריטים לגבי השלב הבא בפנים

מכבי ראשון לציון תתארח מחר (רביעי) ביוהנסו, פינלנד, אצל קטאייה המקומית במסגרת המחזור השישי והאחרון בשלב הבתים השני של היורופקאפ (19:30, שידור ישיר בערוץ היוטיוב של פיב"א). הכתומים מגיעים למשחק לאחר שכבר הבטיחו את העפלתם לשמינית הגמר של המפעל, כשהם מקווים לתפוס את המקום הראשון בבית, שייתן להם יתרון ביתיות בשלב הבא, אך כדי לעשות כך הם יצטרכו לגבור על הפינים ובמקביל שוילבראן תפסיד בחוץ לנובו מסטו.

הכתומים יצאו לפינלנד שעות ספורות אחרי ההפסד הצמוד למכבי תל אביב ביום ראשון האחרון, ועברו לא פחות משלוש טיסות עד שנחתו בעיר יוהנסו. "אנחנו שמחים שהעפלנו לשמינית גמר, אבל המשימה עוד לא נגמרה. המטרה היא לסיים את שלב הבתים עם ניצחון ובתקווה גם לסיים במקום הראשון בבית ולהבטיח את יתרון הביתיות, למרות שזה לא תלוי רק בנו", אמר שון דאוסון לקראת המשחק, "אנחנו נעלה על המגרש וניתן את המקסימום שאנחנו יכולים על מנת לחזור הביתה עם ניצחון".

שון דאוסון שחקן מכבי ראשון לציון. ניב אהרונסון
"המשימה עוד לא נגמרה". שון דאוסון/ניב אהרונסון

רק בתום משחקי המחזור תדע ראשון לציון מאיזה מקום העפילה לשמינית הגמר, אך היא יודעת שהיריבה שלה תגיע מהבית בו מתחרות אנטוורפן, ונטספילס ונימבורק על שני המקומות הראשונים. אם ראשון לציון תסיים ראשונה היא תפגוש את השנייה בבית, ואם תסיים שנייה, תשחק נגד הראשונה. אנטוורפן מוליכה את הבית בכניסה למחזור האחרון, ואם תנצח את נימבורק, תסיים ראשונה וונטספילס תסיים שנייה. אם הבלגים יפסידו, וונטספילס תגבור על אקדמיק סופיה, הלטבים יעלו מהמקום הראשון ואנטוורפן תסיים שנייה. ניצחון של נימבורק והפסד של ונטספילס ישלח את אנטוורפן למקום הראשון ואת הקבוצה של ננו גינזבורג למקום השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully