וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון: תום אלמדון התעמת עם אופיר חיים, איל ברקוביץ' החליט לשחררו

2.2.2016 / 15:00

השוער שהגיע עם הבעלים מהפועל תל אביב ונחשב לאחד המקורבים אליו, התווכח עם המאמן לעיני יתר השחקנים לאחר שגילה כי הוא מחוץ להרכב מול הפועל פתח תקוה. ברקוביץ' שחרר אותו והבהיר למקורביו: "המאמן תמיד יקבל אצלי גיבוי"

one

בעלי הפועל ראשון לציון איל ברקוביץ' החליט לשחרר מהקבוצה את השוער תום אלמדון. ההחלטה התקבלה בעקבות תקרית קשה שארעה אתמול (שני) בין השוער לבין המאמן אופיר חיים, לפני משחקה הביתי של הפועל ראשון לציון מול הפועל פתח תקוה במסגרת הליגה הלאומית (0:0).

זמן קצר לפני תחילת המשחק, הודיע המאמן לאלמדון כי הוא לא יפתח במשחק ואת מקומו ימלא שוב מתן עמבר, שנתן הצגה בהופעת הבכורה שלו ביום חמישי כשאלדמון היה חולה, במשחק הגביע מול האלופה מכבי תל אביב. כתוצאה מכך, התפתח עימות קולני חריף בין אלמדון לחיים, לעיני כל שחקני הקבוצה. ברקוביץ', ששמע על כך לאחר מכן, החליט בו במקום שהוא משחרר את אלמדון מהקבוצה.

גורמים בסביבתו של ברקוביץ' אמרו בעקבות התקרית: "לאיל לא הייתה ברירה. זה היה עימות מכוער בין תום לבין אופיר והוא לא יכול היה להשאיר את השחקן במועדון". למקורביו אמר ברקוביץ': "המאמן תמיד יקבל אצלי גיבוי, ומי שמכיר אותי יודע שאני מקבל את ההחלטות שלי מהר מאוד". כעת עמבר הצעיר יהיה השוער הבכיר של הפועל ראשון לציון ושוער המשנה יהיה עומר חנין מהנוער, שכבר אתמול ישב על הספסל.

כזכור, אלמדון הגיע יחד עם ברקוביץ' לראשון לציון ונחשב לאחד השחקנים הקרובים אליו, אחרי שהלך בעקבותיו לפני כן גם להפועל תל אביב. השוער בן ה-31 עשה בעבר גם הדרכות בקייטנה של ברקוביץ' בנשר והעביר מדי פעם הדרכות לשוערים הצעירים בראשון לציון, לבקשת המועדון.

שוער הפועל ראשון לציון, תום אלמדון. מגד גוזני
שוחרר מראשון לציון. אלמדון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully